התקשרו עכשיו: 050-7407632

על עצמי

צלם חתונות

שמי שגיא, בעל חברת wedding art. ציור ואמנות הם חלק בלתי נפרד ממני מאז שאני זוכר את עצמי.

אבי וסבי היו צלמים מוערכים, כך שטבעי היה שהאהבה לצילום תחלחל גם אלי.

מעבר ללימודי הצילום, למדתי גם אומנות וציור (סדנת אומן- הרמה הגבוהה ביותר) וכל אלו הגבירו אצלי

את האהבה לצילום ולצילום חתונות בפרט.

אני רואה זאת כזכות גדולה לתעד את היום המאושר בחייהם של זוג שמתחתן או לתעד אירועי חברה וכנסים,

ועושה זאת באהבה רבה

תוך גיוס כל הידע והכישרון שלי בתחום.

צלם חתונות בצפון

לא כל צלם חתונות בצפון ייתן לכם את אותה תמורה שתקבלו מצלם המסוגל לבצע צילום אומנותי. כל צילום הוא סוג של אומנות אך כמו בכל תחום גם כאן יש צלמים חובבים, צלמים מקצועיים וצלמים שהם אמנים. בעוד הצלם המקצועי מכיר את התאוריה של הצילום ומחזיק בציוד איכותי ומתקדם הרי שהצלם האומנותי לוקח את הדבר צעד אחד קדימה. הצלם האומנותי ניחן בחוש לאומנות ויופי, כישרון מולד המאפשר לו לראות את הקומפוזיציה המושלמת בעיני ראשו, קומפוזיציה מקורית ויוצאת דופן שמגיעה אליו ברגע של השראה. אלו הם דברים שלא ניתן ללמוד לכן צלמים מסוג זה הם נדירים ביותר ובמידה ומצאם אחד כזה – בדקו האם הוא פנוי ביום החתונה שלכם.

 

עבודה של צלם חתונות בצפון

 

צלם חתונות בצפון – כך תעשו צילום אומנותי

נושא הצילום האומנותי לא מדבר לכל אחד. על הזוג להיות עם ראש פתוח, אהבה לאומנות ורצון לקבל תוצר שונה ומיוחד. אם גם לכם נמאס מן הצילומים הבנאליים והסטנדרטיים שאתם רואים בכל חתונה שוב ושוב – זה הזמן לחפש צלם אמנותי. כיצד תיצרו את הצילום האומנותי הטוב ביותר ?

  • בחרו בצלם שהוא אמן בנפשו. אדם שבשבילו הצילום איננו רק תחביב או עבודה. הצילום צריך להיות האהבה שלו והדרך שלו לבטא את עצמו ואת כישרונו.
  • וודאו כי יש כימיה טובה בנכם ובין הצלם. אם הצלם יבין אתכם ואת הסיפור הייחודי שלכם הוא יוכל להעניק לכם תמונות אותנטיות המספרות את הסיפור האישי שלכם.
  • בדקו שהצלם משתמש בציוד חדשני ואיכותי לצד תוכנות עריכה מתקדמות
  • שימרו על ראש פתוח, היו מוכנים ללכת על רעיונות מקוריים ויוצאי דופן כמו שימוש בחפצים מיוחדים או לוקיישנים בלתי צפויים

 

צלמים בצפון לחתונה שיכינו לכם אלבום שאין דומה לו – Wedding Art

הצילום האומנותי של Wedding Art מבטיח לספק לכם אלבום שאין דומה לו. מנהל החברה שגיא בן יצחק מביא את כל הידע, הניסיון וההשכלה האומנותית שרכש לכדי יצירת אמנות אשר מוגשת לזוג בתום התהליך. צילום וידאו לצד צילומי סטילס ייחודיים, עריכה אישית וטכניקות הלקוחות מעולם אומנות הצילום יהפכו את אלבום החתונה שלכם למושלם.

מתלבטים איך לבחור צלם חתונות בצפון? חלקה הצפוני של ישראל מספק את האווירה הרומנטית המושלמת לכל חתונה ולכל חגיגת אהבה באשר היא. זוהי בוודאי הסיבה לכך שזוגות רבים בוחרים להינשא על רקע הטבע העשיר, ההרים והעמקים היפים בארץ. באופן טבעי הם זקוקים לשירותיו של צלם חתונות בצפון, זה שילווה אותם לאורך היממה המשמעותית בחייהם. חברת Wedding Art מציעה לכם את החוויה האולטימטיבית, עם חבילת צילום אשר כוללת את כל מה שאת צריכים כדי ליהנות ממזכרות מטריפות מהאירוע הגדול ביותר בחייכם.

איך לבחור צלם חתונות בצפון

שואלים את עצמכם איך לבחור צלם חתונות בצפון?

כדי לבחור צלם חתונות בצפון, סביר להניח שאתם מחפשים המלצות – ובהחלט ייתכן שהחברים הטובים שלחו לכם המלצות חמות במיוחד. עם זאת, רגע לפני שתקבלו החלטה יש כמה פרטים שכדאי לבחון:

  • האם תיק העבודות של הצלם מרשים ואיכותי לטעמכם?
  • האם יש לו את כל הציוד המקצועי והמתקדם ביותר?
  • האם הוא מבין את הסגנון שלכם ויודע לקרוא אתכם?
  • האם מדובר באדם שירותי ונעים שתוכלו לבלות עמו יום שלם בהנאה גדולה?
  • האם הוא מסור לעבודתו או שמא מדובר בחובבן עם מצלמה וכוונות טובות?

צלם חתונות בצפון חייב להיות בעל מקצוע עתיר ניסיון, ובהתאם הוא אמור להציג בפניכם תיק עבודות ססגוני ומרשים. רק כך תזהו את הכישרון, את הסגנון ואת ההתאמה המדויקת בין הסטייל שלו לבין הצרכים שלכם. הבחינה הזו חשובה כדי שתהיו מרוצים מהתוצאה הסופית, וכדי שאלבום התמונה שלכם יהיה כל מה שאתם מצפים שיהיה. זוהי המזכרת המשמעותית ביותר מיום חשוב מאוד – ומומלץ לבחור בקפידה את האדם האחראי לספק אותה.

 

רגעים ששווה לנצור

מעל לכל, ברור לחלוטין כי האירוע שלכם יהיה רווי ברגעים מופלאים של אושר ואהבה, ואין ספק שתרצו לנצור כל אחד מהם. עם צלם חתונות בצפון, זה שיש לו את הניסיון ואת התשוקה, את השירות המקצועי ואת הציוד המתקדם, תוכלו לקבל אלבומים מעוצבים וסרטונים ברמה הגבוהה ביותר. חברת Wedding Art תעמוד לרשותכם לכל אורך היום, מההכנות ועד לכיבוי האורות, ותעניק לכם את המזכרות המיוחדות ביותר מיום שלעולם לא תרצו לשכוח.

 

צלמים לחתונה בצפון

החיפוש אחר צלמים לחתונה בצפון מתחיל הרבה לפני שקובעים דברים אחרים כמו רשימת מוזמנים או סוג האוכל שיוגש. צלם הוא אחד הדברים הראשונים שיש לשריין מראש ומומלץ לעשות זאת כבר ברגע שידוע לכם תאריך החתונה. הצלמים הטובים הינם צלמים מבוקשים אשר מומלץ לשריין את שירותיהם כמה שיותר זמן מראש על מנת להבטיח כי תקבלו את נותן השירות הטוב ביותר לחתונה שלכם.

 

צלמים לחתונה בצפון

 

חבילות צלמים לחתונה בצפון 

כל חברת צילום מציעה חבילות במחירים שונים כאשר חבילות אלה מושפעות הן מכמות הצלמים שאתם מעוניינים בהם והן מהפריטים שתבחרו לקבל בתום התהליך. פריטים אלה יכולים לכלול :

  • סרט חתונה מלא באורכים שונים בהתאם לבקשת הלקוח
  • סרטון מקוצר באיכות HD
  • דיסק און קי הכולל את כל התמונות והסרטונים מהחתונה
  • אלבום פיזי של התמונות מהחתונה
  • אלבום חתן וכלה
  • אלבום עבור ההורים
  • ועוד

ניתן גם להזמין מן הצלם עריכה מיוחדת ומתקדמת אשר תוסיף לכל תמונה וסרטון אפקטים מושקעים. עבודה זו דורשת זמן רב יותר לכן התשלום עליה גדול יותר. הדבר עשוי להיראות בהתחלה בתור הוצאה מיותרת אך אם לוקחים בחשבון שהחתונה הזו לא תחזור על עצמה  – הרי שמוטב להוציא ממנה את הזיכרונות הטובים ביותר ולערוך אותם בצורה המקצועית ביותר.

 

החתונה המושלמת עם Wedding Art

על האווירה והשמחה ברחבה תהיו אחראים אתם, בני משפחתכם וחבריכם. אנו ב- Wedding Art  נהיה אחראים על כך שתקבלו אלבום חתונה מרגש לצד וידאו מרתק. אנו מתמחים בצילום אומנותי המאופיין בגישה יצירתית ומתקדמת לצילום. עם טכניקות מיוחדות הלקוחות מעולם אמנות הצילום וחוש מפותח לאסתטיקה ויופי אנו מצליחים לספק בכל פעם מחדש אלבומים מרתקים ומרהיבים אשר מספרים את הסיפור האישי של כל זוג. דרך משחקי אור וצל, בחירת זוויות צילום מקוריות הבוחנות את הנעשה מנקודת מבט מקורית, יצירת קומפוזיציות מוקפדות ועוד שלל דרכים אחרות יסייעו לנו להכין עבורכם את האלבום המושלם.

צלמים לחתונה בצפון - מתעדים את כל הרגעים המרגשים

צלמים מומלצים לחתונה בצפון

מתחתנים באזור הצפון ורוצים לעשות אירוע בלתי נשכח? אם כך, כדאי יהיה לקחת בחשבון, בין היתר, גם את הדרך שבה אתם מתעדים את החתונה שלכם. כולנו מאחלים לעצמנו שהחתונה תהייה אירוע חד פעמי שלא יחזור על עצמו, וכדי לזכור כל רגע מהיום הגדול עליכם להזמין צלמי מקצועיים שייקחו על עצמם את האחריות לתיעוד הדברים.

תפקידם של צלמים לחתונה בצפון הארץ

אם חשבתם לרגע שהצלמים המקצועיים רק יגיעו לאירוע ויצלמו תוך כדי החגיגה, כדאי שתדעו שאתם טועים, כי אם תיפנו אלינו הצלמים המקצועיים שלנו ילוו אתכם לכל אורך הדרך:

  1. מפגש היכרות: זה השלב שבו נכיר בינינו וננסה לתאם ציפיות.
  2. תמונות לפני האירוע: בוודאי גם לכם יצא לראות חתן וכלה בצילומים, וזה בהחלט חלק מהשירות המיוחד שאנו שמחים להעניק ללקוחותינו הרבים.
  3. צילום באירוע: בכל שלב באירוע שלכם בצפון אנחנו נהייה שם כדי לתפוס את החיוך, את דמעת ההתרגשות או כל דבר אחר ששווה לתעד.

 

מספר טיפים לבחירת צלמים לחתונה בצפון

אם כן, רגע לפני שאתם בוחרים את צלמי הסטילס והווידאו שיהיו שם לצדכם במהלך היום הגדול הזה, יש כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור בין שלל צלמים לחתונה בצפון:

  • בדקו את תיק העבודות של הצלם והתרשמו מהכישרון שלו
  • בדקו את הכימיה ביניכם וזהו אם הצלם מבין את הסגנון המועדף עליכם
  • בחנו את האלבומים שעיצב וזהו את הסגנון הרלוונטי מבחינתכם
  • בדקו את הניסיון שלו בצילום אירועים בכלל – ובחתונות בפרט
  • בדקו אילו שירותים מוצעים לכם ומה כוללת חבילת הצילום

הטיפים הללו יעזרו לכם להשוות בין צלמים לחתונה בצפון, להבין מה באמת נכון עבורכם ולקבל החלטות שמתאימות לצרכים האישיים שלכם. כך תוכלו להגיע אל היום הזה כשאתם רגועים יותר וכשאתם יודעים בדיוק מי נמצא מצדה השני של המצלמה. מעל לכל, תוכלו לדעת שיש מי שנמצא שם כדי לתעד את ההתרגשות ואת השמחה של האנשים הקרובים אליכם ביותר, ואת כל הרגעים המשמעותיים ביותר – מתחילת ההכנות ועד שבירת הכוס והריקודים אל תוך הלילה.

טיפים לבחירת צלמים לחתונה בצפון

 

חבילת הצילום האידאלית

חברת Wedding Art מציעה לכם חבילת צילום מושלמת לאחד הימים המיוחדים והמרגשים בחייכם, זה שתתקשו לשכוח גם כשתחגגו את יום הנישואין ה-40. עם סרטונים ערוכים ומלהיבים, עם אלבום מעוצב ועם שפע של תמונות מלאות אהבה והתרגשות, זוהי החבילה הקלאסית לתיעוד האירוע שלכם. אז כשאתם בוחרים צלמים לחתונה, אל תשכחו לתת את הדגש לשירות האישי ולתוצאות הטובות ביותר, ובחרו רק את מי שמתאים בדיוק לכם.

 

צלם חתונות בצפון מחירים משתלמים בשילוב עם עבודה מקצועית

אנחנו בחברת wedding art אוהבים לעבוד עם צלמים שמגיעים בשמחה לאירוע, נותנים את הכל ונהנים מכל רגע. חשוב לנו לעבוד עם ציוד מקצועי ועם אנשים מקצועיים ועדיין לשמור על מחירים משתלמים, כדי לתת ללקוחות שלנו את הטוב ביותר, אז החלטנו לחלוק אתכם את הסודות הכי כמוסים של המקצוע ולספר לכם מה שרק צלמים יודעים – איך בוחרים צלם חתונות בצפון?

 

צלם חתונות בצפון – עושים את הבחירה הנכונה

  • פגישת היכרות עם צלם חתונות בצפון – צלם חתונות בצפון, שחשוב לו לתת שירות טוב וחשוב הלו הצלחת האירוע, מקפיד להיפגש עם לקוחותיו לפני שסוגרים על חוזה. צלם טוב רוצה להבין מה חשוב לכם, מה הסגנון והאופי שלכם, כדי לדייק את סגנון הצילום.
  • צילום חתונות הוא עבודת צוות – צילום אירועים מחייב בדרך כלל הגעה של שני צלמים לפחות, בהתאם למספר האורחים. לפחות צלם וידאו אחד וצלם סטילס אחד ורצוי עוד צלם אחד, שהוא אחראי על כל המתרחש.
  • ציוד צילום מתקדם – ציוד הצילום קובע את איכות הצילום וציוד איכותי מאפשר לצלמים לספק לכם צילום ברמה מאוד גבוהה. ציוד איכותי יכול לעזור לצלמים גם להגיע לזוויות מעניינות וגיוון. צלמי חתונות מחזיקים בדרך כלל גם מצלמת רחפן, מצלמה לצילום מתחת למים, מצלמות וידאו ומצלמות סטילס מהשורה הראשונה.
  • שירות מהתחלה ועד הסוף – צלמי חתונות מקצועיים יודעים שכדאי לסגור כמה שיותר אינפורמציה מראש עם החתן והכלה, לקבל מהם הנחיות כמה שיותר ברורות, כדי לא לפספס – זמנים מדויקים של תחילה וסיום העבודה, מטרות, שאיפות, רצונות וצרכים, בקשות מיוחדות, דגשים וגם מה בדיוק הם רוצים לקבל בסוף האירוע  – כמות התמונות המודפסות, אלבום מעוצב, סרטון באיכות HD וכן הלאה.
  • סגנון צילום – יש כמה סגנונות שולטים ומבוקשים, אבל צלם חתונות איכותי יודע לבדוק עם הזוג איזה סגנון הם מעדיפים ולהיצמד לסגנון המבוקש לאורך כל האירוע.

צילום חתונה בצפון במקצועיות -Art Wedding

שקיפות, איכות ומקצועיות

צלם חתונות בצפון, אם הוא ראוי לשמו, יוכל לספק לכם את כל הדרישות הללו וגם יותר מכך. אנחנו בחברת wedding art יודעים שאתם תהיו מרוצים רק אם אנחנו נעבוד מולכם בשקיפות מלאה, רמה גבוהה של מקצועיות ושירות מלא, עד שתקבלו לידיים את התוצרים הסופיים, כמו שביקשתם. לקביעת פגישת היכרות וקבלת הצעת מחיר מהצלמים המובילים בצפון התקשרו: 050-7407632

 

Art Wedding – צלמים לחתונה בצפון 

לא חייבים להיות מומחים בצילום כדי לבחור צלמים טובים לחתונה שלכם, אבל כן תצטרכו להיות ממוקדים ולהקדיש קצת מחשבה, כדי לבחור צלמים לחתונה בצפון, כדי שגם תהיו מרוצים מהתוצאות. כדי שיהיה לכם ממש קל למצוא את הצלם שישאיר לכם זיכרונות מושלמים מהאירוע, חברת wedding art מגישה: 5 טיפים מנצחים לבחירה של צלמים לצילומי חתונה מהסרטים.

 

טיפים לבחירת צלמים לחתונה בצפון

  • טיפ 1 – סגנון צילום
    אחד ההבדלים הבולטים בין צלמים שונים לחתונות בצפון, הוא בסגנון הצילום וזה גם מה שאתם צריכים לבחור לפני הכל – הסתכלו בתיקי עבודות של צלמים שונים ובאתרי האינטרנט שלהם, חפשו סגנון צילום שאתם ממש אוהבים, או הראו לצלם שאתם מעוניינים בשירותיו, איך אתם רוצים שיראו צילומי החתונה שלכם.
  • טיפ 2 – תיק עבודות לדוגמא
    כל צלם חתונות שמכבד את עצמו, מתחזק באתר שלו גלריה עם תמונות לדוגמא. קחו את הזמן לחקור כמה אלבומים כאלה של צלמים שונים, בחרו את הסגנון המועדף עליכם והכינו רשימה של מספר צלמים המצלמים בסגנון שאתם אוהבים.
  • טיפ 3 – הצעות מחיר
    קחו את הרשימה של הצלמים שאתם אוהבים ובקשו מכולם הצעות מחיר. הקפידו לבדוק שההצעה כוללת כל פרט קטן שאתם רוצים שיכלל במסגרת השירות. קחו בחשבון ששום דבר אינו מובן מאליו וזה שהצלם שלכם מבקש מחיר גבוה, לא אומר בהכרח שהוא נותן לכם גם אלבום תמונות מעוצב – אלא אם זה מופיע בהצעת המחיר.
  • טיפ 4 – המלצות וביקורות
    המלצות מחברים ומכרים, ביקורות נט, חוות דעת בפורטלים של צילום ושל חתונות – אולי האינדיקציה הכי טובה לבחינה של צלמי חתונה בצפון, שיש להם לקוחות מרוצים.
  • טיפ 5 – פגישה לפני סגירה
    רגע לפני שתסגרו חוזה עם צלמים לחתונה בצפון, קחו כמה רגעים לפגישת היכרות. נסו להבין את רמת השירות,, סגנון אישי, לבדוק אם יש לכם כימיה, אם הוא קשוב ומבין את הראש שלכם.

 

אהבה לצילום ואהבה לחתונות

חברת wedding art  עוסקת בצילום אירועים וחתונות מתוך אהבה לתחום, היכרות רב דורית והבנה, שכל חתונה היא שונה ומיוחדת בפני עצמה. התפקיד של צלם חתונות הוא לא רק לתעד את הרגעים היפים האלה, אלא להפוך חלק בלתי נפרד מהאירוע, ללכוד את הרגש וליצור זיכרונות מדהימים, שיישארו אתכם לעוד שנים רבות. התקשרו לקבוע פגישת היכרות ולקבל הצעת מחיר ונשמח לעמוד לרשותכם ברגע הכי מרגש בחיים.

שריינו לכם מקום
לחצו כאן ומלאו פרטיכם

אנא השאירו פרטים

ונחזור אליכם בהקדם

    קידום אתרים בצפון קידום אתרים בגוגל