התקשרו עכשיו: 050-7407632

על עצמי

צלם חתונות

שמי שגיא, בעל חברת wedding art. ציור ואמנות הם חלק בלתי נפרד ממני מאז שאני זוכר את עצמי.

אבי וסבי היו צלמים מוערכים, כך שטבעי היה שהאהבה לצילום תחלחל גם אלי.

מעבר ללימודי הצילום, למדתי גם אומנות וציור (סדנת אומן- הרמה הגבוהה ביותר) וכל אלו הגבירו אצלי

את האהבה לצילום ולצילום חתונות בפרט.

אני רואה זאת כזכות גדולה לתעד את היום המאושר בחייהם של זוג שמתחתן או לתעד אירועי חברה וכנסים,

ועושה זאת באהבה רבה

תוך גיוס כל הידע והכישרון שלי בתחום.

חבילת צילום לחתונה

החלטתם להתחתן ? שיהיה במזל טוב. אם החלטתם לממש את אהבתכם בברית מקודשת ולהקים בית חדש בישראל יש לקחת בחשבון את ההוצאות הצפויות לכם במהלך החתונה. השכרת אולם, מנות האוכל, הדיג'יי והמופעים, חליפה ושמלה, עיצוב שיער, איפור ועוד אינספור דברים שיש לדאוג להם.

אחת ההוצאות שיש לשים אליהן לב היא נושא צלם החתונה אשר בדיוק כמו הדיג'יי מספק שירות חשוב ומהותי שלא ניתן לקיים בלעדיו חתונה. יתכן וזוהי אחת הסיבות מדוע צלמי חתונה אינם זולים, אך אם לוקחים בחשבון את התרומה שלהם לאירוע ואת הזיכרון המיוחד שהם מותירים בידיכם בתום החתונה נגיע למסקנה שהדבר אכן שווה את הכסף.

חבילת צילום לחתונה מחיר אטרקטיבי

 

כיצד לבחור חבילת צילום לחתונה

זוגות רבים תוהים כיצד לבחור את חבילת החתונה הנכונה ביותר עבורם. מחיר צילום בחתונה מורכב ממספר פרמטרים כמו :

  • דרישות הלקוח לצורת צילום מיוחדת או אופן עריכה מיוחד
  • סוג הציוד ורמת הציוד שמשתמשים בו
  • מספר הצלמים
  • אורך סרטון החתונה הרצוי
  • עריכת סרטון בסיסית או עריכה מקצועית עם שדרוגים
  • כמות התמונות המעובדות
  • סוג האלבום הרצוי

כל אחד מן הסעיפים הנ"ל משפיע על המחיר הסופי של שירות הצילום ולעיתים מומלץ למתוח מעט את התקציב על מנת לקבל מוצר מוגמר יוצא דופן. זכרו כי אתם מתחתנים פעם אחת וכדאי להוציא את המיטב מן הפעם הזאת.

Wedding Art – כל תמונה בצבע

הסוד של תמונות וסרטוני חתונה טמון ברגעים טהורים ומאושרים אותם אתם חולקים עם בני משפחה וחברים אהובים. רגעים אלה ננצרים בלב ובזיכרון אך עם הזמן הם הופכים לזיכרון עמום ולתמונה מטושטשת. אלבום החתונה של Wedding Art ידאג להשאיר את התמונות חדות ומדויקות, לשחזר את כל הרגעים המרגשים והמיוחדים שחוויתם ביום הנישואין ויאפשר לכם ביום מן הימים להראות אותו לילדים, להתגאות במראה הזוהר שלכם ובבחירה שעשיתם כאשר פניתם לחברת הצילום המקצועית Wedding Art.

חבילת צילום חתונה – מהי כוללת?

בחירה של חבילת צילום לחתונה שלכם היא הדרך הנכונה ביותר ליצור את המזכרת המושלמת מאירוע בלתי נשכח. החבילות יכולות להשתנות בין צלמים שונים, אך יהיה עליכם להישאר מרוכזים ולשקול בכובד ראש אילו מבין החבילות המוצעות לכם היא הרלוונטית ביותר.

חבילות צילום לחתונה במחירים שלא ראיתם

חבילת צילום לחתונה היא עניין רציני ומורכב שיש לשקול בכובד ראש. צלמים רבים יכולים להציע לכם חבילות צילום שונות ומגוונות. אך זוהי בדיוק הנקודה בה יהיה עליכם לבחון כל שורה בחוזה ולשקול בזהירות מה בדיוק אתם צריכים. רוב החבילות הבסיסיות והכלליות כוללות בן השאר:

  • צלם סטילס – אין חתונה בלי תמונות, את זה כולנו כבר יודעים. השאלה כעת היא לכמה צלמי סטילס אתם זקוקים. התשובה לכך תלויה בכמות המוזמנים שלכם לחתונה, זאת לצד הרצון שלכם לתעד את אותה ההתרחשות, כמו החופה, ממספר זוויות.
  • סרט חתונה – בעבר אנשים היו מקבלים סרט ארוך של מספר שעות אשר כמעט ולא עבר עריכה. זוגות רבים מצאו את עצמם לא צופים בו כלל. כיום המגמה היא יצירה של סרט חתונה באורך של כשעה. חשוב לזכור כי סרטון זה דורש עריכה מקצועית, על כן שימו לב כי הצלם בו אתם בוחרים יכול לבצע עבודה זו בצורה מקצועית.
  • אלבום חתונה – החבילות לרוב כוללות גם יצירה של אלבום חתונה מעוצב. בקשו מהצלם לראות אופציות שונות לגימור של האלבום. זה המקום שלכם לתת דגשים לצלם בנוגע להעדפותיכם בעיצוב והגימור של האלבום שתקבלו.

חבילת צילום לחתונה משתלמת במיוחד – Wedding Art

בשעה שאתם מתלבטים בנוגע לבחירת צלם חתונות וכן חבילת הצילום לחתונה שלכם וכן בנוגע, חשוב לזכור כי האיכות של התמונות היא ככל הנראה משמעותית יותר מכמות התמונות והאופציות השונות שהחבילה כוללת. יום החתונה שלכם לא יחזור על עצמו ועל כן ישנה חשיבות מיוחדת ביצירת המזכרת המושלמת מהאירוע השמח הזה. אנו בחברת Wedding Art שמחים להציע בפניכם חבילות צילום שונות אשר יצליחו לענות על הדרישות והצרכים שלכם הצורה הטובה ביותר. יחד נוכל גם ליצור חבילת צילום מיוחדת אשר מותאמת לכם באופן אינדיבידואלי.

ההחלטה להתחתן הייתה רק הראשונה בסדרת ההחלטות שמצפות לכם בהמשך הדרך. רגע שאחרי שתבחרו את התאריך המועדף עליכם תצטרכו להרכיב גם את תפריט האוכל, לבחור את רשימת השירים ולעצב שמלת כלה וחליפת חתן. אלא שברשימת המטלות האינסופית נמצא גם הצלם המקצועי שלכם, זה שאחראי למזכרות המופלאות שילוו אתכם במשך שנים ארוכות וטובות. חברת Wedding Art מציעה לכם חבילת צילום לחתונה שמבטיחה את המענה המושלם לכל הצרכים והיעדים שלכם.

מה כוללת חבילת צילום לחתונה?

רגע לפני שאתם בוחרים חבילת צילום לחתונה מומלץ להבין מה כוללת החבילה וכמובן – מי הצוות המקצועי שיעמוד לרשותכם לאורך האירוע. חבילה איכותית תספק מענה מדויק למספר צרכים מרכזיים:

  • תמונות סטילס – ורצוי להגדיר מראש את הכמות הרצויה בהתאם לכמות המוזמנים
  • אלבום חתונה – ורצוי לתאם ציפיות ולהגדיר את העדפות העיצוב שלכם לפני תחילת העבודה
  • סרט האירוע – ורצוי לוודא שתקבלו גם סרטון מקוצר בעריכה מקצועית וברמה גבוהה

חשוב לזכור כי חבילת צילום לחתונה אמורה לכלול את הרכיבים הללו, אבל כדאי לוודא שאתם בוחרים את הגורם המקצועי ביותר למשימה. כך תוכלו להגדיר את אורך הסרטון הרצוי, את כמות התמונות ואת סוג האלבום המתאים לכם. מעל לכל, זוהי הדרך להבטיח לעצמכם תוצאות איכותיות ומרשימות שתתגאו לחזור ולצפות בהן שוב ושוב, גם עם הילדים והנכדים. הצלם המיומן יספק את התוצאות הללו עם ציוד מתקדם, ניסיון עשיר, המון כישרון ויצירתיות. לכם נשאר רק ליהנות מהיום הגדול, מהמשפחה הקרובה ומהחברים שיגיעו לחגוג את אבן הדרך המשמעותית ביותר בחייכם.

חבילת צילום לחתונה – השמחה עליכם הצילום עלינו

בחירת הצלם המקצועי היא אחת הבחירות המרכזיות בתהליך תכנון החתונה שלכם, ואין ספק שאם תעשו את זה נכון – תוכלו ליהנות מאלבום מרהיב וסרטון שנערך במיוחד עבורכם ברמה הגבוהה ביותר. חברת Wedding Art מציעה לכם חבילת צילום לחתונה שתשלב בין תמונות סטילס יפהפיות לסרט חתונה קצבי ומרגש, בין איכות ליצירתיות, ובין מקצועיות ליחס אישי לכל אורך הערב. זוהי החבילה האידאלית לאירוע מיוחד במינו, והדרך הטובה ביותר להנציח רגעים מאושרים שאליהם תרצו לחזור גם בעוד שנים.

איך בוחרים חבילות צילום לחתונה

חבילת צילום לחתונה היא נושא דינמי, המשתנה בין צלם לצלם ואין לו אחידות. לכן, כאשר מציעים לכם חבילת צילום לחתונה, אתם צריכים לבדוק כמה דברים בסיסיים, שיבטיחו לכם בחירה חכמה ומשתלמת.

צוות חברת wedding art מסביר: כך תבחרו חבילת צילום מושלמת לחתונה שלכם.

חבילת צילום חתונה קטנה או גדולה עם Wedding Art

חבילת צילום לחתונה – לשים דגש על מה שחשוב לכם

חבילת צילום לחתונה יכולה להיות מפתה מאוד ולכלול בתוכה כל מני תוספות שאתם לא באמת צריכים – על חשבון שירותים אחרים שדווקא חשובים לכם מאוד. כך למשל, רוב הזוגות מעדיפים שיהיו להם צילומי סטילס איכותיים והרבה. לכן, שימו לב שאתם מקבלים לפחות שני צלמי סטילס, ציוד מעולה ואלבומים מודפסים, מעוצבים – אם זה מה שאתם רוצים.  הקפידו על זוויות צילום נכונות, הנחו את הצלמים שנוכחים בשטח איך, מה, כמה ומתי אתם רוצים שהם יצלמו, אפילו כדאי להראות להם אם יש אנשים שמאוד חשוב לכם לראות באלבום התמונות.

סרט חתונה – שיהיה לכם נעים לצפות בו

הסיבה העיקרית לכך שרוב הזוגות מעדיפים צילומי סטילס על פני וידאו היא סרטי החתונות של פעם, שהיו מייגעים ומשעממים, לא מעניינים לצפייה ולא ערוכים, אבל היום אתם יכולים לקבל סרטים מסוגננים, ערוכים באופן מקצועי ואיכותי, מעניינים וקצרים מספיק, כדי שלא תירדמו מול המסך. הקפידו על מתן הנחיות ברורות לגבי אופי הסרטון, אורכו ומה חשוב לכם שיכלל בתוכו.

עיצוב אלבום חתונה – שיהיה מדויק

החבילה שלכם כוללת עיצוב אלבום חתונה? נהדר! אל תשכחו להסביר לצוות בדיוק איך אתם רוצים שהאלבום ייראה, באיזה סגנון אתם רוצים לעצב אותו, אילו תמונות אתם רוצים לכלול בתוכו וכמה תמונות.

כל פרט שתשכחו עלול בהמשך להפוך לפרט חשוב אחד שלא יהיה קיים באלבום שלכם וזה יכול להיות מאכזב, אפילו אם מחיר החבילה היה משתלם במיוחד.

חבילת צילום לחתונה יכולה לכלול הרבה אלמנטים, כמו אלבום דיגיטלי, צילום רחפן תמונות מוגדלות ועוד. אבל אנחנו בחברת wedding art חושבים שדווקא האיכות של המוצרים יותר חשובה מהכמות ולכן מציעים לכם חבילת צילום לחתונה הכוללת את הדברים שחשובים לכם באמת, באיכות גבוהה ומקצועיות ללא תחרות.

צרו קשר לקבלת הצעת מחיר משתלמת במספר: 050-7407632

חבילת צילום חתונה במחירים מפתיעים - Wedding Art
שריינו לכם מקום
לחצו כאן ומלאו פרטיכם

אנא השאירו פרטים

ונחזור אליכם בהקדם

    קידום אתרים בצפון קידום אתרים בגוגל