התקשרו עכשיו: 050-7407632

על עצמי

צלם חתונות

שמי שגיא, בעל חברת wedding art. ציור ואמנות הם חלק בלתי נפרד ממני מאז שאני זוכר את עצמי.

אבי וסבי היו צלמים מוערכים, כך שטבעי היה שהאהבה לצילום תחלחל גם אלי.

מעבר ללימודי הצילום, למדתי גם אומנות וציור (סדנת אומן- הרמה הגבוהה ביותר) וכל אלו הגבירו אצלי

את האהבה לצילום ולצילום חתונות בפרט.

אני רואה זאת כזכות גדולה לתעד את היום המאושר בחייהם של זוג שמתחתן או לתעד אירועי חברה וכנסים,

ועושה זאת באהבה רבה

תוך גיוס כל הידע והכישרון שלי בתחום.

סגנונות צילום שונים של צלם חתונות בצפון

אזור צפון הארץ הינו יעד פופולרי במיוחד לקיום חתונות ואירועים משמחים אחרים. ההרים הירוקים והנופים הפסטורליים מושכים אליהם אנשים רבים. נחלים, יערות, קיבוצים ושדות, הם רק חלק מהיופי המפואר שהארץ המדהימה שלנו טומנת בחובה. כך שאין ספק כי צלם חתונות בצפון יהיה האדם אשר יצליח לתעד את השילוב האידיאלי שבין היום המאושר שלכם לבין הנופים המרהיבים.

סגנונות צילום שונים של צלם חתונות בצפון

מזל טוב! יום החתונה שלכם הולך ומתקרב בצעדי ענק וכמעט סיימתם עם כל הארגונים לקראתו. אך מה בנוגע לצלם? האם כבר חשבתם על אלבום החתונה שלכם? באיזה סגנון אתם מדמיינים אותו? צלם חתונות מומלץ בצפון יכול להציע לכם מגוון של סגנונות צילום אשר יוכלו להפוך את תיעוד החתונה שלכם למיוחד במינו.

  • סגנון קלאסי – בסגנון צילום זה תוכלו לקבל את התמונות המדויקות ביותר. הצלם יבחר את הלוקיישנים ויעמיד אתכם בצורה המדויקת תוך מתן תשומת לב לכל אותם הפרטים הקטנים אשר יכולים להרכיב את התמונה המושלמת בעבורכם.
  • סגנון תיעודי – הדגש בסגנון צילום זה הוא על תפיסת הרגעים המיוחדים במהלך החתונה ותיעודם. צלם אשר מתמחה בסגנון זה חייב להיות בעל עין חדה ולשים לב לכל המתרחש במהלך האירוע. צלם זה ישתלב באירוע ויאפשר לו להתנהל מבלי להפריע למהלכו הטבעי.
  • סגנון אומנותי – בסגנון צילום זה, צלם חתונות בצפון ינהל את הצילומים בצורה מוקפדת תוך מתן דגש על תאורה ונוף. פעמים רבות אופי הצילומים יהיה דומה לסגנון הקלאסי אך התמונות אשר יתקבלו במהלך צילומים מסוג זה ייראו כאילו ונלקחו מתוך מגזין אופנה בינלאומי.

התיעוד המושלם לחתונה מושלמת

על מנת להפוך את יום החתונה שלכם לאירוע בלתי נשכח עבור כל אחד מהאורחים, אתם צריכים ליצור את התיעוד האידיאלי עבורכם. צלם חתונות מקצועי ובעל ניסיון יוכל לעזור לכם להשלים את המשימה הזו בהצלחה. חברת Wedding Art, תחת ניצוחו של שגיא בן יצחק, תשמח לעמוד לצדכם בכל אותם רגעים מרגשים, החל מתחילת ההכנות לחתונה ועד לרגע שבו נגמר האירוע. אנו מתחייבים לספק בעבורכם את התמונות הטובות ביותר, אלו שיתאימו באופן מושלם לאופי שלכם ולקונספט של האירוע.

שריינו לכם מקום
לחצו כאן ומלאו פרטיכם

אנא השאירו פרטים

ונחזור אליכם בהקדם

    קידום אתרים בצפון קידום אתרים בגוגל