התקשרו עכשיו: 050-7407632

על עצמי

צלם חתונות

שמי שגיא, בעל חברת wedding art. ציור ואמנות הם חלק בלתי נפרד ממני מאז שאני זוכר את עצמי.

אבי וסבי היו צלמים מוערכים, כך שטבעי היה שהאהבה לצילום תחלחל גם אלי.

מעבר ללימודי הצילום, למדתי גם אומנות וציור (סדנת אומן- הרמה הגבוהה ביותר) וכל אלו הגבירו אצלי

את האהבה לצילום ולצילום חתונות בפרט.

אני רואה זאת כזכות גדולה לתעד את היום המאושר בחייהם של זוג שמתחתן או לתעד אירועי חברה וכנסים,

ועושה זאת באהבה רבה

תוך גיוס כל הידע והכישרון שלי בתחום.

צילומי חתונה " על זמניים"

כשיום החתונה, שהוא אולי היום המאושר בחיינו מגיע, רצוי מאוד להנציח אותו ע"י צלם חתונות טוב,

שידאג שתהיה לנו מזכרת איכותית ומרגשת.

צילומי החתונה הם הדבר היחיד שנשאר בעצם, לאחר שהחתונה מסתיימת. כל שאר הדברים- האוכל, המוסיקה, גן האירועים, כולם הופכים לזיכרון רחוק שנעלם עם הזמן. רק תמונות החתונה נשארות ומנציחות לנו את אותם רגעים שלא יחזרו.

לתמונות החתונה יש 2 תפקידים עיקריים- אחד הוא להראות לנו את מה שהתרחש במהלך יום החתונה, את אותם רגעים שהזוג עצמו אולי לא שם לב אליהם במהלך החתונה וכל ההתרגשות הנלווית אליה. התפקיד השני הוא להנציח את היום המרגש גם לשנים הבאות (ואולי אף לדורות הבאים).

כמה פעמים יצא לכם לראות תמונות חתונה ישנות, אולי של ההורים או אפילו הסבתא ולחשוב כמה הן נראות מגוחכות וישנות? כדי שאותו דבר לא יקרה גם לתמונות החתונה שלכם, רצוי למצוא צלם שמעבר ליכולת שלו רק "לתפוס את הרגע" ותו לא, גם ידע להוציא ממכם תמונות בעלות ערך אומנותי, תמונות שייראו אומנותיות ומרגשות לא רק לכם אלא גם למתבונן "מהצד" שלא מכיר אתכם כלל. (כמה אנשים בעולם הכירו אישית את המונה ליזה של דה-וינצ'י? ובכל זאת, זו אחת מיצירות האמנות הגדולות בכל הזמנים).

אחת הדרכים לעשות זאת, היא ע"י העמדה (פוזיציה) של הזוג. העמדה כזו שתעביר סיפור או רגשות רומנטיים שקיימים אצל הזוג, אבל מצד שני שלא תהיה בנאלית מדי ומשעממת. נשיקה, למשל, היא לרוב בנאלית ומשעממת. אין חתונה כמעט שלא רואים בה תמונות של הזוג מתנשק. אין בזה שום דבר מקורי (כולם מתנשקים..) ואין בזה גם שום דבר מעניין במיוחד. חשבו למשל אם הייתם מסוגלים לראות סרט קולנוע, שהדבר היחיד שיש בו זה זוג מתנשק.. לכן חשוב שגם הצלם שלכם לא יהפוך את צילום החתונה שלכם לאותו דבר.

יש פוזיציות רבות שיכולות בעצם "להחליף" את הנשיקה ולהעביר רגשות רומנטיים לא פחותים. למשל נגיעה או ליטוף קל של הלחי של החתן ע"י הכלה. השענת הראש זה על ראשו של השני, החלפת מבטים וכו'.

חשוב שהלוקיישן יהיה מקום שהזוג ירגיש בו בנוח. זה יכול לקרות בכל לוקיישן, לאו דווקא בלוקיישנים שבדרך כלל נפוץ לחשוב עליהם, כמו חוף ים וכו'. יותר חשוב שהלוקיישן יהיה כזה שיש בו אור שנופל בצורה יפה על הזוג ויוצר אוירה בצילום. זה יכול להיות גם ברחוב "רגיל" לחלוטין, בתנאי שתנאי התאורה טובים. ברוב המקרים, הלוקיישן הוא רק הרקע ולא העיקר. הוא צריך לשרת את הצילום ולא לקחת את תשומת הלב מהזוג, שהוא כמובן הנושא העיקרי בצילום. הקפדה על העקרונות האלו תגרום לתמונות החתונה להישאר תמיד רלוונטיות.

צורה נוספת לצלם תמונות על זמניות היא לצלם את הזוג כאשר האור נופל רק על הרקע, כך שהזוג נראה כמו צלליות חשוכות. כמובן שגם בתמונות כאלו, צריך עדיין לשמור על כל יתר הכללים על מנת שהתמונה תהיה מעניינת ותעביר רגשות שקיימים בין בני הזוג.

תמונות בשחור לבן יכולות מדי פעם להיות מעניינות ולהעביר אוירה מיוחדת, אך לדעתי אין להרבות בכך יתר על המידה. צלמים רבים טועים לחשוב שכל תמונה שהופכים אותה לשחור לבן, תיהפך פתאום ל"אמנותית" יותר. אם לשחור-לבן אין סיבה מיוחדת כדי להשתמש בו, אז ברוב המקרים הוא יהיה מיותר. זה כמו שבימינו, נדיר מאוד שנלך לקולנוע לראות סרט בשחור-לבן. רק במקרים מיוחדים, אם הסרט הוא באמת "קלאסיקה עולמית", תהיה לכך הצדקה. אותו דבר בתמונות החתונה. אין צורך לעשות תמונות שחור לבן רק כדי לסמן "וי". צריכה להיות לכך משמעות ויזואלית בצילום, מלכתחילה. אחרת זה ייראה כמו תמונה רגילה שלקחו לה את הצבע ללא סיבה אמיתית.

כדאי לזכור שגם לצל יש תפקיד בתמונה. כשיש אור, בדרך כלל יש גם צל. לא תמיד צריך לפחד מצללים ולנסות להסתיר אותם. צל יכול להוסיף עניין וקונטרסטיות לתמונה, והיות שעין האדם תמיד מחפשת ונמשכת לקונטרסטיות, הצל יכול לתרום לתמונה. תמונה מוארת בלי צללים כלל, תיראה הרבה פעמים מונוטונית ושטוחה.

לסיכום-

כדי שתמונות החתונה שלנו יהיו בעלות אופי "נצחי" ועל-זמני, חשוב שצלם החתונה שלנו יהיה צלם חתונות בעל כישרון אמנותי שהוא מעבר ליכולת "תפיסת הרגע" ותו-לא. (כמובן, מבלי להפחית מחשיבות תפיסת הרגעים בחתונה). יצירות אמנות רבות , לאו דווקא בצילום, הן על-זמניות בדיוק מהסיבות הללו. אם צלם החתונה ידע להוציא מהזוג העמדות (פוזיציות) שמעבירות סיפור ורגש, ישתמש ברקע ובלוקיישנים בתבונה ובצורה כזו שתשרת את התמונה ואת הזוג המצולם, ישים לב לאור הסביבתי ולאור הנופל על הזוג, יעשה שימוש מושכל ולא "סתמי" בשחור לבן ויוציא מהזוג את המיטב, למרות ואולי בעצם בזכות ההקפדה על העקרונות הללו, אז כנראה שזכינו בתמונות חתונה בעלות ערך מוסף, גם רגשי וגם אמנותי וזה מה שהופך את אותם צילומי חתונה לכאלו שיכולים להתעלות מעל הזמן.

לפרטים נוספים ויצירת קשר לגבי חבילת צילום לחתונה במחיר משתלם במיוחד, פנו לשגיא

WEDDING ART

050-7407632

שריינו לכם מקום
לחצו כאן ומלאו פרטיכם

אנא השאירו פרטים

ונחזור אליכם בהקדם

    קידום אתרים בצפון קידום אתרים בגוגל