התקשרו עכשיו: 050-7407632

על עצמי

צלם חתונות

שמי שגיא, בעל חברת wedding art. ציור ואמנות הם חלק בלתי נפרד ממני מאז שאני זוכר את עצמי.

אבי וסבי היו צלמים מוערכים, כך שטבעי היה שהאהבה לצילום תחלחל גם אלי.

מעבר ללימודי הצילום, למדתי גם אומנות וציור (סדנת אומן- הרמה הגבוהה ביותר) וכל אלו הגבירו אצלי

את האהבה לצילום ולצילום חתונות בפרט.

אני רואה זאת כזכות גדולה לתעד את היום המאושר בחייהם של זוג שמתחתן או לתעד אירועי חברה וכנסים,

ועושה זאת באהבה רבה

תוך גיוס כל הידע והכישרון שלי בתחום.

צילומי ילדים ומשפחה

צילומי ילדים ומשפחה הוא זמן האיכות המשפחתי המושלם עבורכם. כולם צוחקים יחד, נהנים מהאוויר הצח (במידה ואתם מעוניינים בצילומי חוץ) ופשוט לומדים להעריך אחד את השני מחדש. זוהי ההזדמנות שלכם ליצור את התמונות הבלתי נשכחות, בעזרתן תוכלו ליצור אלבומי משפחה, לוחות שנה ומתנות לקרובים משפחה יקרים. יום הצילומים יהיה ללא ספק הרבה מעבר לתמונות נפלאות, הוא מבטיח לכם חוויה מיוחדת שמתאימה בדיוק מושלם לאופי של המשפחה שלכם.

צילומי ילדים ומשפחה עם wedding art

טיפים לקראת יום צילומי ילדים ומשפחה

יום הצילומים הינו יום מיוחד ומרגש ויכול להיות החוויה המשפחתית האידיאלית עבורכם ליום פנוי. לקראת יום צילומי ילדים ומשפחה אנו ממליצים לנקוט בצעדים הבאים:

  • נהלו שיחה רצינית עם הילדים וכל המשתתפים ביום הצילומים. חשוב לוודא כי הם מבינים לאן הם מגיעים ומה מצופה מהם. שתפו איתם את הצילומים מתיק העבודות של הצלם, כך שידעו מה מצפה להם.
  • וודאו כי הילדים, ואתם, מגיעים אחרי מנוחה וארוחה טובה אך לא כבדה מידי. כך תוכלו להיות רעננים ולא עצבניים מרעב או עייפות במהלך יום הצילומים.
  • בצעו תיאום ציפיות עם הצלם בנוגע לסוג הצילומים אשר ברצונכם לעשות. משחקים בסטודיו, בחוץ או כל דבר אחר שעולה לראשכם. כך תוכלו לוודא כי הצלם יהיה מוכן מבחינה לוגיסטית לצילומים.

צילומי ילדים ומשפחה – בוק משפחתי מרהיב

העולם הדיגיטלי של היום הוביל אותנו למצב בו אנו נוטים לתעד כל תנועה וחגיגה בתמונות נפלאות. אך אם תשימו לב, תמונות משפחה הללו אמנם מנציחות רגעים מיוחדים, אך לרוב מישהו תמיד חסר בהן, בן המשפחה שאחראי על הצילום. התאורה לא תמיד תהיה אידיאלית ומישהו תמיד יהיה בפיג'מה האהובה עליו עם הכתם ועיניים חצי עצומות. על מנת ליצור את התמונות הטובות ביותר תוכלו ליהנות מיום צילומים חוויתי אשר ינציח אתכם בבוק משפחתי מרהיב.

אנו בחברת Wedding Art נשמח לעזור לכם להנציח רגע יקר עם האנשים האהובים בסט התמונות המחמיאות והמיוחדות מכל. אנו מתחייבים לאיכות הגבוהה ביותר ונעשה את המירב על מנת שתוכלו לקבל את התמונות המושלמות ביותר.

הבילוי המשפחתי הוא הזמן המהנה ביותר עבור כולם – מהקטנים ועד הגדולים. זה הזמן שבו אתם משחקים יחד, הזמן שבו האנרגיות בשיאן ובעיקר הזמן שבו אתם נהנים אלה מאלה בלי מסכים, טלפונים או הסחות דעת. אלה הם בדיוק הרגעים שתרצו להנציח, והחיוכים שתרצו לנצור לנצח, גם כשהילדים יגדלו ויהפכו להורים בעצמם. חברת Wedding Art מציעה לכם את הדרך המושלמת להשיג את המטרות הללו, עם צילומי ילדים ומשפחה בטבע, במקום שבו אתם נינוחים, שלווים ורגועים במיוחד.

wedding art - צילומי ילדים ומשפחה בטבע

 

צילומי ילדים ומשפחה בטבע – נקודות עיקריות

ההחלטה לבצע צילומי ילדים ומשפחה בטבע היא החלטה מצוינת, אבל רגע לפני שאתם עושים את זה רצוי לקבל כמה החלטות משמעותיות:

  • בחרו צלם מקצועי ומנוסה שיידע ללכוד את הרגעים הנכונים בזמן הנכון
  • בחנו את תיק העבודות שלו והתרשמו מהניסיון שלו עם צילומי משפחה וטבע
  • בחרו את הלוקיישן האידאלי לצילומים והיערכו בהתאם (למשל עם משחקים או אביזרים שונים)
  • הכינו את הילדים לקראת יום הצילומים כדי שידעו למה לצפות

עם הכנה נכונה צילומי ילדים ומשפחה הם צילומים מרהיבים ומרגשים, ואלו התמונות של המשפחה היפהפיות שתרצו לתלות בכל פינה בבית. הם יתעדו את זמן המשחק המשותף, את החיבוק הנרגש בין הורה לילד, את הצחוק המתפרץ ואת האהבה הגדולה. אלה הם הצילומים שמבטיחים לכם מזכרת מופלאה ובהם תוכלו להשתמש לכל מטרה שהיא, בין אם תרצו לתלות תמונה יפה בבית, להעניק מתנה ליום ההולדת של ההורים או להכין לילדים אלבום ססגוני שיקבלו בעתיד, ובו תמונות ילדות איכותיות ומרשימות.

 

תמונות משפחה – רגעים גדולים של אושר ושמחה

צוות Wedding Art שמח ללוות אתכם לאורך יום הצילומים כולו, ועם הניסיון הרב שלנו נוכל לסייע לכם גם בהכנות לקראת היום הגדול. כך תוכלו לבחור לוקיישן מושלם להשלמת צילומי ילדים ומשפחה, לתכנן את הקונספט המרכזי ולהגדיר פעילויות שתרצו לתעד, ממשחקי כדור ועד לבילוי בחוף הים. שיתוף הפעולה הייחודי הזה מעניק לכם את ההזדמנות להגדיר מטרות מדויק, לתכנן את הצילומים המושלמים וליהנות ממזכרת שתתגאו להציב לראווה בבית. הניסיון, האיכות והשירות האישי של הצוות הם שישיגו את התוצאה המיוחדת הזו.

צילומי ילדים ומשפחה בטבע

צילומי משפחה וילדים

צילומי ילדים ומשפחה הם בין הז'אנרים האהובים ביותר על ישראלים בכלל ועל צלמים ישראלים בפרט. כל תמונה יוצאת שונה, תמיד יש הפתעות ואף פעם לא יודעים למה לצפות – חוץ מאשר לתמונות מדהימות בסוף סשן צילומים. אנחנו בחברת wedding art יודעים – כדי שצילומי משפחה וילדים יצאו מושלמים, כמו שאתם אוהבים, הם חייבים להתבצע לפי סדר מסוים.

 

צילומי ילדים ומשפחה – לצפות להפתעות

כל משפחה היא שונה. יש משפחות עם גבולות ברורים והתנהגות מופתית של הילדים, שם אנחנו יודעים שאפשר לתת לילדים הוראות ולביים אותם לצילומים מיוחדים. משפחה כזאת תקבל בסופו של יום סט צילומים מרהיבים ומיוחדים, באיכות שאפשר לקבל רק בתמונות מבוימות. לעומת זאת, יש משפחות שבהן הגבולות לא ברורים, הילדים אוהבים להשתולל, עם או בלי התלהבות של ההורים, לא ממש מקשיבים להוראות הצלם ובמקרים כאלה אנחנו דווקא אוהבים ללכת עם הזרם – לצלם את הרגעים המצחיקים והמיוחדים, לצלם רגעים יפים של רגשות חמים, קפיצות באוויר וחיבוקים מכל הלב, כדי שיתקבלו תמונות משפחה טבעיות ושמחות של משפחה קצת יותר תוססת.

 

אבל כדי להקל על כולם ולבצע את המשימה באופן אופטימלי, אנחנו מאמינים כי ביום ארוך של צילומי משפחה, כדאי להתחיל דווקא מצילומי הילדים. ילדים הם חסרי סבלנות לעיתים קרובות, מתעייפים מהר ומתחילים להשתעמם ואנחנו לא רוצים להעמיד את הסבלנות שלהם במבחן. לכן מתחילים איתם ואחר כך ממשיכים לשאר בני המשפחה. אנחנו גם מבינים שיש ילדים שלא מרגישים בנוח לעמוד מול המצלמה ולתת למישהו זר לצלם אותם. לכן הצלמים שלנו במקרה הזה יהיו בעלי סבלנות וגישה מתאימה לילדים, שיודעים איך להפוך את יום הצילומים לחוויה מהנה עבור כולם.

 

תמונות של משפחה – מתעדים את היופי של המשפחה

צילומי משפחה וילדים צריכים להיות מהנים, בנוסף על היופי והיצירתיות הנדרשים באופן טבעי בסשן צילומים כזה. לכן אנחנו בחברת wedding art מקפידים על יצירת אווירה נעימה ונינוחה, צלמים שיש להם גישה טובה לילדים, הרבה סבלנות וציוד צילום איכותי, שמאפשר לנו לצלם גם כשהיום שלנו מלא ברגעים בלתי צפויים, מצחיקים ואפילו משונים.

רוצים לשמר את התקופות הכי מרגשות בחיים עם סט צילומים מקצועי ואיכותי?

צרו איתנו קשר בטלפון: 050-7407632

צילומי ילדים ומשפחה בטבע - תיעוד רגעים שלא תשכחו
שריינו לכם מקום
לחצו כאן ומלאו פרטיכם

אנא השאירו פרטים

ונחזור אליכם בהקדם

    קידום אתרים בצפון קידום אתרים בגוגל