התקשרו עכשיו: 050-7407632

על עצמי

צלם חתונות

שמי שגיא, בעל חברת wedding art. ציור ואמנות הם חלק בלתי נפרד ממני מאז שאני זוכר את עצמי.

אבי וסבי היו צלמים מוערכים, כך שטבעי היה שהאהבה לצילום תחלחל גם אלי.

מעבר ללימודי הצילום, למדתי גם אומנות וציור (סדנת אומן- הרמה הגבוהה ביותר) וכל אלו הגבירו אצלי

את האהבה לצילום ולצילום חתונות בפרט.

אני רואה זאת כזכות גדולה לתעד את היום המאושר בחייהם של זוג שמתחתן או לתעד אירועי חברה וכנסים,

ועושה זאת באהבה רבה

תוך גיוס כל הידע והכישרון שלי בתחום.

צלם חתונות במרכז

כיום יותר ויותר חתונות מתקיימות במרכז הארץ. בין אם בגלל כמות הצעירים הרבה שגרה במרכז ובין אם בגלל מגוון האולמות המיוחדים והיפים הקיימים באזור בוחרים זוגות רבים להגיע להתחתן במרכז. צלם חתונות במרכז הוא אחד הדברים הראשונים שתצטרכו לסגור מראש טרם החתונה ויש לעשות זאת בהקדם האפשרי על מנת לוודא כי הצלם המועדף עליכם פנוי. לאחר ששריינתם את התאריך תוכלו להסביר לו לאיזה סוג אלבום אתם מצפים והאם אתם מעוניינים בסגנון הסטנדרטי והמוכר או בסגנון צילום מיוחד ושונה אשר יעניק לכם אלבום יוצא דופן ובהתאמה אישית.

 

צלם חתונות במרכז

 

איך בוחרים צלם חתונות במרכז ?

כיום צלמים רבים מציעים את שירותיהם באזור המרכז. אם גם אתם מבולבלים מהבחירה המרובה העומדת לרשותכם זה הזמן לעשות סדר בהמולה.

על מנת לבחור בצלם הנכון עבורכם יש לשים לב למספר נקודות :

  • מיקום – בחרו בצלם המתגורר באזור שלכם על מנת להוזיל עלויות של דלק ועל מנת שתוכלו להיפגש איתו בצורה נוחה ומהירה במידה ותרצו.
  • עבודות קודמות – חשוב לבחון את תיק העבודות של הצלם על מנת להתרשם מסגנון הצילום שלו. לכל צלם רמת צילום וסגנון צילום שונה ומוטב לוודא מראש שזה עומד בקנה אחת עם ציפיותיכם.
  • מחיר – המחירים של צלמי חתונות אינם זולים אך עדיין ההפרשים בין צלם לצלם יכולים להגיע למאות ואף אלפי שקלים. מומלץ לבצע בחירה חכמה המאזנת בין איכות הצלם לבין המחיר המשולם.
  • המלצות – שאלו חברים או בני משפחה שהתחתנו ויכולים להמליץ על צלם שהיה להם נעים לעבוד איתו והתוצאה הסופית היתה לטעמם.

 

ההמלצה שלנו : Wedding Art

כשמדובר בחתונה שלכם לא כדאי להתפשר על צלם חובב אשר מציע שירות במחיר נמוך. יום החתונה הוא יחיד ומיוחד ואתם רוצים להוציא את המיטב ממנו, לכן עדיף לפנות אל המקצוענים. Wedding Art והעומד בראשה שגיא בן-יצחק הם המקום הנכון עבור מתחתנים המעוניינים בתיעוד עוצר נשימה ויוצא דופן של חתונתם. לאחר שנות ניסיון רבות והשכלה מעמיקה בתחום הצילום והאומנות תוכלו להיות בטוחים כי האלבום שלכם יהיה מפעים ומרגש.

צלם חתונות במרכז מומלץ ליום צילומים מרגש

צלמי חתונות במרכז הם צלמים עסוקים, בעיקר הטובים שבהם. אזור המרכז הוא אזור שוקק בצעירים ובזוגות אשר מעוניינים להתחתן, כאשר גם אנשים רבים מחוץ למרכז נוטים להגיע לאזור זה על מנת ליהנות מן האולמות המפוארים וגני האירועים המרהיבים שיש למקום להציע. צלמי חתונות במרכז הם חלק בלתי נפרד מן החתונה ותפקידם להתמזג בקרב האורחים והרוקדים ברחבה בצורה מושלמת כך שלא ירגישו בהם והקהל יוכל להתנהג בחופשיות וטבעיות. הדבר יקל על הצלמים להוציא תמונות אותנטיות ולתפוס את רגעי האושר והשמחה הטהורים והאמתיים ביותר המתפרצים ללא הכנה מוקדמת לאורך יום החתונה.

 

צלם חתונות במרכז

יום עם צלם חתונות במרכז

את יום החתונה תעבירו לא רק לצד בן או בת זוגתכם אלא גם לצידו של הצלם שבחרתם לתהליך. הצלם יהיה שם אתכם מן הרגע שתצאו מדלת הבית ועד לרגע שתצאו שמחים ומאושרים דרך דלתות האולם. הצילומים יעקבו אחרי הכלה כאשר היא נמצאת בסלון הכלות ומקבלת טיפול מדויק של המאפרת ומעצבת השיער, כאשר בחוץ ממתין החתן בהתרגשות לרגע בו יראה את אשתו לעתיד. רגע המפגש ביניהם הוא רגע מרגש ועוצמתי אשר הופך לאחד השיאים של צילום הקליפ.

משם יצאו החתן והכלה לנסיעות השונות בדרך לאולם, שם תתחיל החגיגה הגדולה. ברוב המקרים את צילומי החוץ מומלץ לבצע ביום אחר על מנת לא להיות מוגבלים בזמן ולאפשר לצלם להוציא את המיטב מיום הצילומים.

בנוסף לתמונות הסטילס יסתובבו גם צלמי וידאו בין האורחים כאשר בנוסף ניתן להוסיף צילומי רחף אשר יוסיפו מימד מרשים לסרטון הסופי.

יש תאריך חתונה, יש Wedding Art

כבר ביום בו החלטתם על תאריך חתונה הנכם מוזמנים ליצור איתנו קשר ולשמוע על האפשרויות השונות אותם נשמח להציע לכם ב-Wedding Art. אנו מתמחים בצילום אומנותי של חתונות, צילום המאופיין בגישה חדשה יצירתית ומתקדמת לצילום. עם אלמנטים הלקוחים מעולם אומנויות הצילום גם אתם תוכלו לקבל אלבום שנראה כאילו נלקח ממגזין אופנה יוקרתי.

רגע אחרי הצעת הנישואין המרגשת ולפני שאתם יוצאים לדרך חדשה ומרתקת יחד, יש אירוע אחד חשוב ומיוחד במינו. זהו יום החתונה שלכם, וסביר להניח שאתם מתכננים אותו בקפידה כדי להעניק לעצמכם חוויה בלתי נשכחת – כמו גם להבטיח לאורחים שמחה גדולה ומלאת אנרגיות. אחרי שבחרתם את המיקום המרכזי המושלם הגיע הזמן לקבל החלטה משמעותית נוספת ולבחור צלם חתונות במרכז. הצוות המקצועי של Wedding Art ישמח ללוות אתכם בכל שלב לאורך היממה המרכזית בחייכם.

 

5 כללים לבחירת צלם חתונות במרכז

הבחירה שתקבלו תשפיע לא רק על המזכרת המופלאה שתמתין לכם ביום שאחרי, אלא גם על האירוע עצמו. זו בדיוק הסיבה לבחור צלם חתונות במרכז שמתאים לצרכים שלכם, ויש 5 שאלות בסיסיות שחשוב לשאול:

  • האם צלמי הווידאו והסטילס מנוסים באירועים דומים?
  • האם תיקי העבודות שלהם מרשימים ומכובדים – בהתאם להעדפות שלכם?
  • האם הצלם נותן לכם תחושה נעימה ונינוחה?
  • האם הצלם מלווה אתכם לאורך כל היום?
  • כמה תמונות ואלבומים תקבלו, וכמה תמונות מוגדלות?

השאלות הללו יעזרו לכם להבין בדיוק עם מי אתם עובדים, וכך תוכלו לבחור צלם חתונות שמתאים לצרכים שלכם. אז נכון, המלצות הן חשובות והן מסייעות בתהליך קבלת ההחלטות, אבל לכל זוג מטרות והעדפות משלו, ומה שמתאים לחברים הטובים שלכם לא בהכרח נכון גם עבורכם. אם כן, לפני שאתם יוצאים לדרך והרבה לפני שתחתמו על הסכם עבודה עם הצלם – בדקו את הניסיון, את תיק העבודות ואת הכימיה ביניכם.

 

רגעים גדולים של אושר

בשורה התחתונה זוהי החתונה שלכם, וסביר להניח שחיכיתם לו זמן רב. עכשיו, כשהרגע הזה סופסוף מגיע ואתם יכולים לדמיין אתכם אוחזים ידיים תחת החופה, בהחלט כדאי להשקיע את הזמן בבחירת צלם חתונות בצפון או במרכז שיתאים לכם כמו כפפה ליד. עם הליווי המקצועי של Wedding Art ועם צוות ששם דגש על השילוב המושלם בין תמונות איכותיות ליחס אישי וחם לאורך היום כולו, אין ספק שאתם בידיים טובות באמת. לכם נותר רק לחגוג ולשמוח. המזכרת היפהפייה שלכם באחריות שלנו.

 

שריינו לכם מקום
לחצו כאן ומלאו פרטיכם

אנא השאירו פרטים

ונחזור אליכם בהקדם

    קידום אתרים בצפון קידום אתרים בגוגל