התקשרו עכשיו: 050-7407632

על עצמי

צלם חתונות

שמי שגיא, בעל חברת wedding art. ציור ואמנות הם חלק בלתי נפרד ממני מאז שאני זוכר את עצמי.

אבי וסבי היו צלמים מוערכים, כך שטבעי היה שהאהבה לצילום תחלחל גם אלי.

מעבר ללימודי הצילום, למדתי גם אומנות וציור (סדנת אומן- הרמה הגבוהה ביותר) וכל אלו הגבירו אצלי

את האהבה לצילום ולצילום חתונות בפרט.

אני רואה זאת כזכות גדולה לתעד את היום המאושר בחייהם של זוג שמתחתן או לתעד אירועי חברה וכנסים,

ועושה זאת באהבה רבה

תוך גיוס כל הידע והכישרון שלי בתחום.

מהי חבילת צילום והאם היא תתאים לכם כשאתם תתחתנו?

החבילה כוללת מספר אלמנטים בסיסיים, ובין היתר, צילומי סטילס, סרטון, ואלבום תמונות. אלו הם הדברים אשר תורמים להנצחת האירוע מכל צדדיו וזוויותיו. בכל קטגוריה כזאת ניתן לשנות ולהרחיב שירות כדי לשדרג את התוצאה. על פי החבילה, גודלה ואיכותה, נקבע גם המחיר הסופי. חברת WEDDING ART עוסקת בתחום וניתן לקבל אצלה מידע רב.

החבילה מקיפה ומעולה

חבילת צילום לחתונות חייבת להיות מקיפה על מנת שכל הרגעים החשובים יונצחו בדרך כזאת או אחרת. צריך להבין, כי החתן והכלה מרוכזים כל העת באירוע והם אינם יכולים לזכור כל רגע. כמוהם גם בני המשפחה ואורחים אחרים. צלמי חתונות מוכשרים ויצירתיים הם, איפה, אנשי מקצוע חשובים המתעדים את האירועים במצלמות סטילס ועוד. מצלמות הסטילס הן איכותיות ומצוידות בעדשות מיוחדות, מצלמות יכולות להיות נישאות בידי צלם, על רחפן ובמצלמת רחף. כך מתאפשרים מצילומים מזוויות שונות המספקות תמונות ייחודיות כמו גם מקיפות. ללא צילומים אלו היו רגעים חשובים ומרגשים הולכים לאיבוד. כל בעל אירוע כזה יכול לשדרג חבילת צילום ולהזמין מספר צלמים, ציוד נוסף ועוד. בכך הוא מגדיל את האפשרות ללכידת רגעים מרגשים רבים יותר. לכל צלם מוכשר יש טביעת עין מעט שונה ואינסטינקט ללכוד רגע חשוב, כזה היוצר את התמונה הקרובה לשלמות. כך ניתן להעשיר רבות את התוצאה המצולמת.

צילום ועריכה

הצילומים נערכים לפני ובמהלך האירוע. הסרטון המופק נערך היטב והוא יהיה באורך של כשעה. באלבום יכללו כל התמונות החשובות והמיוחדות. ניתן לצרף גם בשחור על מנת להעצים רגעים מיוחדים ולתת להם ממד מעט שונה. הוא יהיה דיגיטלי או באלבום כרוך ויכול לכלול תוספות. השירות יינתן, כמובן, על פי סיכום מוקדם.

שירות מעולה

חברת WEDDING ART עוסקת רבות בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. הוא כולל ייעוץ, תכנון משותף, הפקה איכותית ועוד. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים, בין היתר, ממתן שירות מוצלח ללקוחות רבים לאורך זמן. הם ישמחו להעמיד את התשתית המעולה שלהם לכל לקוח.

 

חבילת צילום לחתונות גדולות
שריינו לכם מקום
לחצו כאן ומלאו פרטיכם

אנא השאירו פרטים

ונחזור אליכם בהקדם

    קידום אתרים בצפון קידום אתרים בגוגל