התקשרו עכשיו: 050-7407632

על עצמי

צלם חתונות

שמי שגיא, בעל חברת wedding art. ציור ואמנות הם חלק בלתי נפרד ממני מאז שאני זוכר את עצמי.

אבי וסבי היו צלמים מוערכים, כך שטבעי היה שהאהבה לצילום תחלחל גם אלי.

מעבר ללימודי הצילום, למדתי גם אומנות וציור (סדנת אומן- הרמה הגבוהה ביותר) וכל אלו הגבירו אצלי

את האהבה לצילום ולצילום חתונות בפרט.

אני רואה זאת כזכות גדולה לתעד את היום המאושר בחייהם של זוג שמתחתן או לתעד אירועי חברה וכנסים,

ועושה זאת באהבה רבה

תוך גיוס כל הידע והכישרון שלי בתחום.

מתחתנים וצריכים צלם? הגעתם למקום הנכון!

הצלם הוא אחד מאנשי המקצוע המלווים החשובים ביותר באירוע הנחשב הזה. הוא מתמחה בתיעוד האירוע מכל צדדיו. הוא יודע להנציח רגעים חשובים ומרגשים שאחרת היו הולכים לאיבוד. הוא מכין אלבום תמונות, כמו גם, סרטונים למזכרת. חברת WEDDING ART עוסקת בתחום וניתן לקבל אצלה מידע רב.

צלם לכל סוגי החתונות

צלם לחתונות מפיק צילומי סטילס, וכן, צילומים נוספים. הוא עושה שימוש במצלמות איכותיות ובעלות עדשות המסוגלות לצלם מרחוק אבל גם בתקריב. בנוסף, מצלמות רחף לצילום מנקודה גבוהה, ולעיתים, מצלמת רחפן המתעדת אירוע שנערך במקום פתוח מגבוה. במקרים רבים ועל פי בקשה, מגיעים שני צלמים וכך הם יוכלו ללכוד תמונות מרגשות רבות יותר. צלם מוכשר הינו יצירתי ובעל טביעת עין טובה. הוא בעל אינסטינקט מהיר המאפשר לו להנציח רגעים חשובים ומרגשים. הוא יצלם מזוויות שונות כדי להעשיר את החוויה הנוצרת. כל היתרונות והאלמנטים הללו משתלבים יחד בדרך ליצירת אלבום תמונות וסרטון וידיאו מרגשים אשר יוסיפו עניין וצבע לכל אירוע חתונה. ברור הוא שלבני הזוג זהו אירוע מרגש וחד פעמי והם ישמחו לצפות בתמונות לאחריו. כך הם יגלו רגעים שנעלמו מעיניהם בלהט המסיבה.

צילום ועריכה

הצילומים נערכים לפני ובמהלך האירוע. מקובל לעשת צילומים של בני הזוג במקומות נבחרים כמו שפת הים, בסמטאות עיר עתיקה, בגנים פורחים וכדומה. רבים אוהבים להנציח את ההכנות בסלון הכלה, בסוויטה שהושכרה במלון ועוד. כמובן, שייערכו צילומים בעת קבלת הפנים, טקס החופה, סצנת הריקודים, לטובת תמונות משפחתיות ועוד. העריכה תיעשה בסטודיו ובמהלכה תיבחרנה התמונות טובות, המייצגות והמרגשות ביותר. העריכה כרוכה במאמץ רב ובשעות ארוכות אבל התוצאה תהיה מרגשת ותהווה מזכרת נצח.

שירות של מקצוענים

חברת WEDDING ART עוסקת רבות בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. הוא כולל ייעוץ, תכנון משותף, מחירים נוחים, עמידה בלוח זמנים, הפקה איכותית וליווי ככל הנדרש. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים, בין היתר, ממתן שירות איכותי ללקוחות רבים לאורך זמן. הם ישמחו להעמיד את התשתית האיכותית שלהם לכל לקוח.

צלם לחתונה קטנה
שריינו לכם מקום
לחצו כאן ומלאו פרטיכם

אנא השאירו פרטים

ונחזור אליכם בהקדם

    קידום אתרים בצפון קידום אתרים בגוגל