התקשרו עכשיו: 050-7407632

על עצמי

צלם חתונות

שמי שגיא, בעל חברת wedding art. ציור ואמנות הם חלק בלתי נפרד ממני מאז שאני זוכר את עצמי.

אבי וסבי היו צלמים מוערכים, כך שטבעי היה שהאהבה לצילום תחלחל גם אלי.

מעבר ללימודי הצילום, למדתי גם אומנות וציור (סדנת אומן- הרמה הגבוהה ביותר) וכל אלו הגבירו אצלי

את האהבה לצילום ולצילום חתונות בפרט.

אני רואה זאת כזכות גדולה לתעד את היום המאושר בחייהם של זוג שמתחתן או לתעד אירועי חברה וכנסים,

ועושה זאת באהבה רבה

תוך גיוס כל הידע והכישרון שלי בתחום.

צלם חתונות לתיעוד רגעים מיוחדים

כל חתונה זקוקה לשירותיו של צלם חתונות טוב. הצלם תמיד נמצא שם ברקע, מסתובב בין האורחים,  מנסה לתפוס את הרגעים הכי מיוחדים שיש בחתונה, רגעים של אושר ושמחה טהורה המתקיימים באירועים מסוג זה. ברגע שהחתן והכלה מוקפים בחברים ומשפחה אשר חוגגים איתם את היום המאושר בחייהם יש אינספור רגעים אותם תרצו לתעד, רגעים שיישארו איתכם לנצח נצחים ויישמרו באלבום התמונות שיספק הצלם בסוף החתונה. על הצלם לדעת להתמזג בקרב הקהל ולתת לו להתנהג בטבעיות, לא להפריע לתנועה ברחבה ולדעת לתפוס את הזוויות המחמיאות ביותר אשר יספקו אלבום תמונות יוצא דופן.

 

עבודת אומנות של צלם חתונות

 

צלם החתונה הוא חלק בלתי נפרד מהחתונה שלכם, ממש כמו הדיג'יי או הקייטרינג. לכולם נעים להיזכר באותו יום מיוחד בו כל החברים והמשפחה הגיעו לשמוח בשמחתכם. על מנת להפוך את האלבום לבאמת מיוחד מומלץ לפנות אל צלם אשר מסוגל לבצע צילום אומנותי ומעניין, כזה השונה מצילומים אחרים. בעוד למרבית האנשים יש פחות או יותר את אותן תמונות ובאותו סגנון הרי שצלם עם טאצ' אומנותי ידע כיצד ליצור אלבום אותנטי ושונה, כזה המותאם לאופי הזוג ולסגנון שיתאים להם. לכל חתונה יש את המאפיינים שלה וצלם טוב ידע להדגיש אותם ולהעביר את התחושות והאנרגיות הייחודיות אשר אפפו את אותו יום.

 

החתונה האומנותית של Wedding Art

את המתואר לעיל תספק לכם חברת Wedding Art בהנהלת שגיא בן יצחק. הצילום הינו עסק משפחתי, ידע ואהבה שעברה במשפחה מסב לאב לבן. כעת האהבה והידע שנצבר באים לידי ביטוי באולמי חתונות רבים הנהנים משירותי צילום מתקדמים מבית Wedding Art. כל חתונה זוכה ליחס שונה ומיוחד, דבר המתבטא באופי וסגנון הצילום, העריכה המיוחדת והתוצר הסופי אשר נותן לזוג אלבום מרגש, ייחודי ובלתי נשכח. הודות להשכלה מעמיקה ורחבה בתחומי אמנות שונים, כולל לימודי הנדסאי מערכות צילום, ישמח שגיא בן יצחק להעניק לכם שירות צילום ברמה אחרת.

שריינו לכם מקום
לחצו כאן ומלאו פרטיכם

אנא השאירו פרטים

ונחזור אליכם בהקדם

    קידום אתרים בצפון קידום אתרים בגוגל