התקשרו עכשיו: 050-7407632

על עצמי

צלם חתונות

שמי שגיא, בעל חברת wedding art. ציור ואמנות הם חלק בלתי נפרד ממני מאז שאני זוכר את עצמי.

אבי וסבי היו צלמים מוערכים, כך שטבעי היה שהאהבה לצילום תחלחל גם אלי.

מעבר ללימודי הצילום, למדתי גם אומנות וציור (סדנת אומן- הרמה הגבוהה ביותר) וכל אלו הגבירו אצלי

את האהבה לצילום ולצילום חתונות בפרט.

אני רואה זאת כזכות גדולה לתעד את היום המאושר בחייהם של זוג שמתחתן או לתעד אירועי חברה וכנסים,

ועושה זאת באהבה רבה

תוך גיוס כל הידע והכישרון שלי בתחום.

צילום אירועי חברה

צילום אירועי חברה

כל חברה מקיימת מדי פעם אירוע של החברה. לאירוע כזה יש חשיבות רבה עבור אותה חברה, מכיוון שאירוע כזה מביא לגיבוש של העובדים, מספק להם יום של חוויה ותורם להידוק הקשר בין העובדים. לאירועי חברה תמיד רצוי להביא צלם מקצועי המנוסה בצילום אירועי חברה, כדי להנציח את היום בצורה מקצועית.

צילום אירועי חברה מקצועי

באירוע חברה, כל משתתף, בין אם הוא עובד, מנהל, או אורח אחר, רוצה להרגיש שהוא חלק מהיום המרגש הזה וחשוב לו שיהיה מתועד. כאן נכנס תפקידו של הצלם. צילום אירועי חברה דורש מקצועיות ותשומת לב של הצלם לכל מהלך האירוע ולמשתתפים שלו, כדי לתת כיסוי צילומי טוב לכל מהלך האירוע.

צילום אירועי חברה-מדוע צריך צלם מקצועי?

אירועי חברה, כנסים ואירועים עסקיים, שונים מאירוע משפחתי, כמו חתונה, למשל, בכך שאירוע משפחתי, מטרתו לרוב היא יצירת מזכרת איכותית ומרגשת עבור המשפחה.

צילום כנסים או אירועי חברה, לעומת זאת, כוללים בתוכם גם מטרות נוספות אשר בשבילם ישמש הצילום, כגון- פרסום באתר האינטרנט של החברה, פרסום בעיתונות, יחסי ציבור, הכנת מצגת, סרטון וכו'. לכן יש חשיבות שהצלם יהיה מקצועי ומנוסה בצילום אירועי חברה, כדי שיוכל לתת תוצרים איכותיים לכל המטרות הללו, אשר מישהו חובבן לא ידע לספק.

השלבים השונים באירועי חברה

אירועי חברה כוללים בדרך כלל שלבים שונים במהלך היום וצילום אירועי חברה מקצועי, צריך להיות מבוצע על ידי צלם שיידע לתעד אותם בצורה המיטבית. השלבים האופייניים הם-

קבלת פנים- שלב בו העובדים מגיעים וניתן לצלם הרבה רגעים ספונטניים ומרגשים בשלב זה.

אווירה כללית-  צילום אירועי חברה צריך לכלול גם צילומים של המקום עצמו, אלמנטים שונים הקשורים לחברה ו/או לחברת ההפקה של האירוע.

נאומים- במידה ויש נאומים, יש לתעד כל נואם בצורה איכותית ומכמה זוויות.

פעילות חווייתית- כמובן גם את השלב הזה יש לתעד בצורה טובה, אשר תמחיש את הכיף והחוויה של האירוע, תוך תיעוד המשתתפים השונים.

צילום אירועי חברה על ידי WEDDING ART

אירועי חברה, כפי שנאמר, משמשים למטרות רבות ומגוונות ולכן נדרש תיעוד של צלם מנוסה בצילום אירועי חברה, אשר יוכל לספק תוצרים איכותיים שיוכלו לשמש לכל מגוון המטרות השונות של החברה, שהוזכרו כאן.

ניסיוני הרב בצילום אירועים שונים, כולל חתונות למשל, אשר כוללות שלבים דומים מאוד למה שנדרש באירוע חברה וכמובן- גם אירועי חברה, כנסים ואירועים עסקיים, כמו גם העובדה שאני משתמש רק בציוד המקצועי ביותר, כולל ציודים נוספים לגיבוי מלא, ייתנו לכם את השקט והביטחון בקבלת תוצרים איכותיים ובאווירה טובה וחייכנית.

לפרטים נוספים והזמנות-

שגיא 050-7407632

 

מתוך אירוע שצולם ע

צלם לאירוע חברה

אירוע חברה הוא אירוע שנעשה עבור עובדי החברה, שותפיה, או לקוחותיה של החברה. באירועים כאלו מושקעים לרוב מאמצים ומשאבים כספיים רבים, לכן חשוב לדאוג להשיג צלם לאירוע חברה שכזה, כדי לקבל תוצרים טובים ואיכותיים, כאלו שהוא יידע לספק.

צלם לאירוע חברה, צריך לשים דגש על המרכיבים השונים של האירוע-

שלב קבלת הפנים- שבו ניתן לתפוס רגעים ספונטניים ומרגשים של העובדים והאורחים.

שלב הנאומים- בו יש לתעד בצורה הטובה ביותר את כל הדוברים, בזויות שונות וגם את הקהל.

שלב ההופעה, במידה ויש- מצריך כמובן צלם לאירוע חברה שיודע לצלם הופעות, בהן התנאים בדרך כלל מאתגרים לצילום.

שלב פעילות חווייתית של העובדים- בו נדרש לצלם את העובדים במהלך הפעילות, ולצלם את הרגעים המצחיקים, המשעשעים ואת הפעילות בכללותה.

צלם לאירוע חברה- מדוע זה חשוב?

לפעמים חושבים בטעות, שאין צורך בצלם לאירוע חברה ושמספיק שמישהו יתעד בטלפון.. כמובן שזו טעות גדולה, מכיוון שצלם לאירוע חברה הוא צלם מקצועי ומיומן באירועים כאלו, וידע לצלם את השלבים השונים של האירוע, שאת חלקם הזכרתי כאן, בצורה טובה ואיכותית ביותר.

מדוע הדבר חשוב? – מכיוון שצלם לאירוע חברה מודע לכך, שהצילומים מהאירוע צריכים להיות באיכות הטובה ביותר, כדי שיוכלו לשמש למטרות שונות של החברה לאחר מכן, כגון- פרסום באתר האינטרנט של החברה, פרסום בעיתונות, יח"צ, הכנת סרטון או מצגת, ועוד.

כיצד לבחור צלם לאירוע חברה?

כשבאים לבחור צלם לאירוע חברה, כדאי לוודא שיש לצלם מספיק ניסיון בצילום אירועים. לא רק בצילום אירועים משפחתיים, שהמטרה העיקרית שם היא להשאיר מזכרת מרגשת ואיכותית למשפחה,  אלא גם בצילום אירועי חברה, כנסים והופעות, ששם ישנן מטרות נוספות המוטלות על הצלם, שהן כפי שנאמר- מטרות של פרסום, יח"צ, עיתונות ועוד.

כמו כן, חשוב לוודא שצלם לאירוע חברה משתמש בציוד מקצועי, כולל ציוד גיבוי מלא, כדי להימנע מראש מתקלות לא צפויות בציוד שלו.

צלם לאירוע חברה-  הבחירה הטובה היא: WEDDING ART

ניסיוני הרב בצילום אירועים רבים ושונים, מחתונות גדולות מאוד וגם קטנות, ועד לאירועי חברה וטקסים שונים, אותו צברתי במשך השנים, תוך שימוש בציוד ובטכניקות העבודה הטובות ביותר, מבטיחות לכם תוצר איכותי ומרגש שיוכל לשמש את החברה לכל צורך עתידי.

לפרטים והזמנות-

שגיא 050-7407632

שריינו לכם מקום
לחצו כאן ומלאו פרטיכם

אנא השאירו פרטים

ונחזור אליכם בהקדם

    קידום אתרים בצפון קידום אתרים בגוגל