התקשרו עכשיו: 050-7407632

על עצמי

צלם חתונות

שמי שגיא, בעל חברת wedding art. ציור ואמנות הם חלק בלתי נפרד ממני מאז שאני זוכר את עצמי.

אבי וסבי היו צלמים מוערכים, כך שטבעי היה שהאהבה לצילום תחלחל גם אלי.

מעבר ללימודי הצילום, למדתי גם אומנות וציור (סדנת אומן- הרמה הגבוהה ביותר) וכל אלו הגבירו אצלי

את האהבה לצילום ולצילום חתונות בפרט.

אני רואה זאת כזכות גדולה לתעד את היום המאושר בחייהם של זוג שמתחתן או לתעד אירועי חברה וכנסים,

ועושה זאת באהבה רבה

תוך גיוס כל הידע והכישרון שלי בתחום.

חלק אינטגרלי באירוע שלכם – צלמים לחתונה

בשעה שאתם מחפשים צלמים לחתונה בצפון יהיה עליכם לבחון את תיק העבודות של הצלם לעומק. בעת הבדיקה שימו לב לסגנון הצילום המועדף של הצלם, יכולות העיבוד של התמונות וכמובן השימוש בתאורה נוספת והיכולת לתפוס את הרגעים המיוחדים במהלך האירוע. מתן הדגש על הפרטים הקטנים, כמו הצבעים, האוכל, האווירה והחיוכים של הנוכחים, הוא זה שיסייע לצלם ליצור את התמונות המיוחדות ביותר.

אנשים רבים מוצאים את עצמם מתקשים לבחור צלם חתונות מומלץ. הסיבה לכן היא לא כי הם מעטים מידי או לא מקצועיים מספיק, ההפך הגמור הוא האמת. צפון הארץ רווי צלמים שונים אשר יכולים לספק בעבורכם את החוויה המושלמת וליצור את התיעוד שעונה לצרכים שלכם ומתאים לקונספט של האירוע. בתוך כל המגוון העצום של הצלמים הללו יהיה עליכם לבחור את זה שאתם מרגישים כי קיימת איתו הכימיה הטובה ביותר.

הצלם יהיה חלק בלתי נפרד מהאירוע שלכם. הוא ילווה אתכם החל מרגעי ההתארגנות הראשונים, דרך הפגישה המרגשת של הזוג המאוהב ועד לתיעוד מדויק של החופה, הארוחה והריקודים והשמחה הבלתי פוסקת. צלמים לחתונה בצפון, במידה והם מנוסים מספיק, יצליחו ליצור אלבום חתונה אשר מנציח את סיפור האהבה שבין בני הזוג המאושרים.

מחויבים לכם לאורך כל הדרך

ברגע שתתחילו לארגן את יום החתונה שלכם, אתם תגלו במהרה כי ישנם גורמים רבים ושונים אשר דורשים את תשומת הלב המרבית שלכם. זאת על מנת שתוכלו להיות בטוחים כי כל פרט ופרט בחתונה יתנהל כפי שתוכנן. אנו בחברת Wedding Art נשמח לעמוד לצדכם ביום השמח הזה. אנו מבטיחים מחויבות מלאה לאירוע שלכם, זאת משום שאין דרך אחרת מלבדה על מנת שנוכל לספק בעבורכם את התמונות המושקעות והמיוחדות ביותר. אירוע החתונה הוא חגיגה של אהבה שרק התחילה את המסע שלה בעולם הגדול, ואנו נשמח לקחת חלק פעיל באירוע ולהנציח כל רגע מושלם בתמונה בלתי נשכחת.

שריינו לכם מקום
לחצו כאן ומלאו פרטיכם

אנא השאירו פרטים

ונחזור אליכם בהקדם

    קידום אתרים בצפון קידום אתרים בגוגל