התקשרו עכשיו: 050-7407632

על עצמי

צלם חתונות

שמי שגיא, בעל חברת wedding art. ציור ואמנות הם חלק בלתי נפרד ממני מאז שאני זוכר את עצמי.

אבי וסבי היו צלמים מוערכים, כך שטבעי היה שהאהבה לצילום תחלחל גם אלי.

מעבר ללימודי הצילום, למדתי גם אומנות וציור (סדנת אומן- הרמה הגבוהה ביותר) וכל אלו הגבירו אצלי

את האהבה לצילום ולצילום חתונות בפרט.

אני רואה זאת כזכות גדולה לתעד את היום המאושר בחייהם של זוג שמתחתן או לתעד אירועי חברה וכנסים,

ועושה זאת באהבה רבה

תוך גיוס כל הידע והכישרון שלי בתחום.

צלמי חתונות – יוצרים את המזכרת המושלמת

בשעה שאתם מעוניינים ליצור אלבום תמונות אשר ינציח אירוע מסוים, אתם למעשה זקוקים לעזרתם של צלמי חתונות. אלו הם אנשי המקצוע אשר יכולים לתעד בצורה המושלמת את האירוע ולאחריו ליצור אלבום תמונות הייחודי לכם ומספר את הסיפור של תחילת דרככם בתור זוג נשוי. לעיתים במהלך האירוע אתם עלולים להיתקל בהתרגשות רבה, בלבול ולחץ, וזה בדיוק מקומו של הצלם המקצועי להרגיע אתכם וליצור מזכרת מושלמת מכל רגע לאורך החתונה. טכניקות הצילום הינן חשובות מאוד, כמו גם ניסיונו של הצלם, שהרי רק בעזרתו יוכל ליצור את הזיכרונות המתוקים ביותר בעבורכם.

אירוע החתונה שלכם, זה שמסמל את תחילת דרככם המשותפת בתור זוג נשוי, בתור משפחה, אותו היום יגיע ויחלוף מהר מאוד. בתוך כל ההתרגשות אתם תמצאו את עצמכם מחבקים קרובי משפחה, רוקדים עם חברים ואולי אפילו מספיקים לטעום קצת מהמנות המפוארות של הקייטרינג. הדרך הבטוחה היחידה לגרום לאירוע להישאר חקוק בליבם וזיכרונם של כל אחד ואחת מהאורחים היא כמובן לסגור חבילת צילום מקצועית לחתונה.

מטרתם העיקרית של צלמי אירועים היא להגשים חלום לזוג המאושר ולאנשים הקרובים להם ביותר. כך תוכלו יחד ליצור את התמונות המושלמות ביותר בעבורכם. טרם החתונה חשוב לנהל תיאום ציפיות עם צלם חתונות אשר בחרתם, כך תוכלו להנחות אותו לגבי התמונות שאתם מעוניינים בהן, לגבי סגנון הצילום וכל דגש אחר שחשוב לכם שיהיה מתועד.

תופסים את הרגע

חלק חשוב מאוד ביכולותיו של צלם החתונות שתבחרו הוא היכולת שלו "לתפוס את הרגע". כך למעשה הוא יוכל לתעד בהצלחה את הרגעים המיוחדים שלא יחזרו על עצמם. אנו בחברת Wedding Art מקפידים על ערנות במהלך כל האירוע מתוך מטרה להצליח לתפוס את כל הרגעים המיוחדים שלכם ושל האורחים שלכם בפריים אחד מושלם. אנו נשמח לעמוד לצדכם ביום המרגש שלכם ולהפיק בעבורכם את אלבום החתונה המקצועי ואיכותי ביותר, כך שיום החתונה שלכם יהיה אירוע אשר ייזכר לשנים רבות.

שריינו לכם מקום
לחצו כאן ומלאו פרטיכם

אנא השאירו פרטים

ונחזור אליכם בהקדם

    קידום אתרים בצפון קידום אתרים בגוגל