התקשרו עכשיו: 050-7407632

על עצמי

צלם חתונות

שמי שגיא, בעל חברת wedding art. ציור ואמנות הם חלק בלתי נפרד ממני מאז שאני זוכר את עצמי.

אבי וסבי היו צלמים מוערכים, כך שטבעי היה שהאהבה לצילום תחלחל גם אלי.

מעבר ללימודי הצילום, למדתי גם אומנות וציור (סדנת אומן- הרמה הגבוהה ביותר) וכל אלו הגבירו אצלי

את האהבה לצילום ולצילום חתונות בפרט.

אני רואה זאת כזכות גדולה לתעד את היום המאושר בחייהם של זוג שמתחתן או לתעד אירועי חברה וכנסים,

ועושה זאת באהבה רבה

תוך גיוס כל הידע והכישרון שלי בתחום.

תכנון של יום צילום החתונה

יום החתונה הוא יום שמח ומרגש מאוד, כמובן, אבל הוא גם יום מאוד
עמוס בדברים שצריך לזכור ולבצע, על מנת שהיום כולו יעבור ללא תקלות מיוחדות.
הדבר בולט במיוחד בכל מה שנוגע לצלם החתונה. צלם חתונה הוא האדם היחיד שמלווה את הזוג המאושר במהלך כל היום, מתחילתו ועד סופו. כמו כן, הצילומים שמספק צלם חתונות, הם הדבר היחיד שיישאר לזוג לאחר שהכל ייגמר. לכן חשיבות התכנון המוקדם של מהלך היום כולו, מקבלת עדיפות עליונה בכל מה שנוגע לצלם החתונה.
בתור המקים והצלם המרכזי של "WEDDING ART", תכנון יום החתונה הוא בעל חשיבות עליונה מבחינתי. הדבר דומה אולי לתכנון של מבצע צבאי. מה שאני נוהג לעשות לאחר שהזוג סוגר איתי את צילום החתונה, הוא לעבור ביחד על הלו"ז של יום החתונה, דבר שעוזר גם לי כצלם החתונה וגם לזוג עצמו, בתכנון של היום ובהבנה איך הוא הולך להתבצע.
נקודת המוצא הראשונה שלנו, היא השעה שבה מוזמנים האורחים.
מהשעה הזו, אנו מתחילים לתזמן אחורנית את הזמנים, ולפי זה לראות איך הדברים מסתדרים. לדוגמה- אם האורחים מוזמנים לשעה שבע וחצי, אני ממליץ לעשות את צילומי המשפחה ה"מסודרים", בשעה שבע. לפני שמתחיל כל ה"בלגן", משום שאחר כך הסיכויים לעשות את צילומי המשפחה הללו, הולכים וקטנים. משעה זו (שבע, לצורך הדוגמה) אני ממליץ לקבוע את שעת ההגעה לגן האירועים, לשש וחצי, מכיוון שגם צלם החתונה וגם הזוג צריכים זמן להתארגנות במקום עצמו.
השלב הבא הוא לקבוע כמה זמן יהיה לרשותנו לצורך צילומי החוץ, וכמה זמן נסיעה אנו נצטרך כדי להגיע ממקום הצילומים לגן האירועים. לפי זה אנו כבר יודעים באיזה שעה צריך להסתיים שלב האיפור. כמובן לאחר שלקחנו בחשבון גם את זמן הנסיעה ממקום האיפור, למקום הראשון בו נבצע את צילומי החוץ.
זמנים נוספים שחשוב לי ,כצלם חתונות לשים לב אליהם, הם למשל שעת החופה. למרות שצלם חתונות נמצא כמובן "בסביבה" והוא כבר יראה בעצמו מתי הולך להתחיל טקס החופה, עדיין חשוב שהוא יידע את שעת החופה ה"רשמית", מכיוון שאז אני, כצלם החתונה, יודע שכרבע שעה לפני זה אמור להגיע הרב ולעשות את החתימה על הכתובה, וכך אני יכול לתכנן את הזמן ולהקטין את הסיכוי שמשהו "יתפספס".
כמובן שכל דבר מיוחד נוסף, אם קיים בחתונה, כדאי שצלם חתונה יידע מראש .(למשל- ריקוד הסלואו הראשון, אם יש תכנית "אמנותית" כלשהיא ועוד..)
לסיכום- תכנון קפדני של יום החתונה והתזמון של כל שלב ושלב במהלך היום, חשוב מאוד לצלם חתונות אבל גם לזוג עצמו. התכנון הנ"ל, למרות שהוא נעשה כביכול בשביל צלם החתונה, הוא עוזר לא פחות גם לזוג, שמקבל פתאום "תמונה כללית" לגבי סדר התרחשות האירועים ביום כולו, דבר שעושה יותר "סדר" בראש ומקל על הזוג וגם על צלם חתונות לעבור את היום בהצלחה ובכיף.
שיהיה במזל טוב,
שלכם, שגיא.
WEDDING ART

שריינו לכם מקום
לחצו כאן ומלאו פרטיכם

אנא השאירו פרטים

ונחזור אליכם בהקדם

    קידום אתרים בצפון קידום אתרים בגוגל