התקשרו עכשיו: 050-7407632

על עצמי

צלם חתונות

שמי שגיא, בעל חברת wedding art. ציור ואמנות הם חלק בלתי נפרד ממני מאז שאני זוכר את עצמי.

אבי וסבי היו צלמים מוערכים, כך שטבעי היה שהאהבה לצילום תחלחל גם אלי.

מעבר ללימודי הצילום, למדתי גם אומנות וציור (סדנת אומן- הרמה הגבוהה ביותר) וכל אלו הגבירו אצלי

את האהבה לצילום ולצילום חתונות בפרט.

אני רואה זאת כזכות גדולה לתעד את היום המאושר בחייהם של זוג שמתחתן או לתעד אירועי חברה וכנסים,

ועושה זאת באהבה רבה

תוך גיוס כל הידע והכישרון שלי בתחום.

"תפיסת הרגע" בצילום חתונות

אחת התכונות החשובות של צלמי חתונות מומלצים בנוסף לדברים חשובים אחרים כגון- אמינות, התנהלות מקצועית, אדיבות , ציוד מקצועי כולל ציוד נוסף לגיבוי וכו' , היא היכולת לתפוס את הרגע הנכון בזמן הנכון. חתונה היא אירוע שמתרחש (בדרך כלל) פעם אחת בחיים ולכן אחת המשימות העומדות בפני צלם חתונות טוב היא היכולת לתפוס רגעים חד פעמיים שלא יחזרו שוב. צלם החתונה מהווה בין היתר מעין "עיניים נוספות" עבור הזוג ועבור בני המשפחה והאורחים שמן הסתם, אין ביכולתם לראות מה קורה בכל רגע ורגע במהלך החתונה. כמובן ש"תפיסת הרגע" ע"י צלם החתונה אינה דורשת רק את עצם תפיסת הרגע, אלא גם הקפדה על הפרטים הטכניים כגון-קומפוזיציה נכונה, תאורה וכו' .

לדוגמא, בצילום המצורף , הבעת הפחד על פניה של הכלה בזמן הנפת הכיסא עליו ישבה , התרחשה למשך שניה אחת בדיוק. צלם חתונות שלא היה מגלה מספיק ערנות תוך כדי עבודתו, או שבאותו רגע היה עסוק בדברים אחרים (דיבור בטלפון, עישון סיגריה , פטפוט עם אחד האורחים וכו') לא היה תופס את הרגע הקצר והחד פעמי הזה והיה מפספס את אותה הבעת הפנים של הכלה.

צלמי חתונות שעומס העבודה שלהם רב ומגיעים לצלם חתונה כשהם עייפים מנטלית ופיזית, מכיוון שראשם טרוד בחתונה שהייתה להם אתמול, ובזו שתהיה להם מחר, לא יהיו בעלי יכולת לגלות את אותה הרמה של ערנות ויצירתיות כפי שמצופה מהם, כדי לתפוס רגעים כגון אלו.

שריינו לכם מקום
לחצו כאן ומלאו פרטיכם

אנא השאירו פרטים

ונחזור אליכם בהקדם

    קידום אתרים בצפון קידום אתרים בגוגל