התקשרו עכשיו: 050-7407632

על עצמי

צלם חתונות

שמי שגיא, בעל חברת wedding art. ציור ואמנות הם חלק בלתי נפרד ממני מאז שאני זוכר את עצמי.

אבי וסבי היו צלמים מוערכים, כך שטבעי היה שהאהבה לצילום תחלחל גם אלי.

מעבר ללימודי הצילום, למדתי גם אומנות וציור (סדנת אומן- הרמה הגבוהה ביותר) וכל אלו הגבירו אצלי

את האהבה לצילום ולצילום חתונות בפרט.

אני רואה זאת כזכות גדולה לתעד את היום המאושר בחייהם של זוג שמתחתן או לתעד אירועי חברה וכנסים,

ועושה זאת באהבה רבה

תוך גיוס כל הידע והכישרון שלי בתחום.

גרים בצפון וצריכים צלם לחתונה שלכם? פנו אלינו!

הצלם מנציח את האירוע במצלמות סטילס ווידאו. אלו הן שתי האופציות המועדפות אצל רבים מבעלי האירועים. הם גם מכסים זוויות צילום שונות והתוצאה תהווה עבורם מזכרת נצח. הצלם עורך את כל הצילומים לסרטונים ואלבומי תמונות. חברת WEDDING ART עוסקת בתחום וניתן לקבל אצלה מידע רב.

צילומים לפני ובמהלך האירוע

צלם חתונה בצפון יתאם ציפיות עם בני הזוג. הם כוללים החלטה לגבי אתרי צילום לקראת האירוע. רבים אוהבים להנציח גם את ההכנות הנערכות בבית, בסלון הכלות, בסוויטה שנבחרה בבית המלון ועוד. מדובר על צילומים אינטימיים יותר אשר בהם יכולים להופיע, למשל, גם אחיות ואימהות המתאפרות יחד וכדומה. צילומים נוספים הם זוגיים על שפת ים נוכח השקיעה, בסמטאות עיר עתיקה, בגן פורח וכדומה. לאורך כל הערב ייערכו צילומים בקבלת הפנים, בטקס החופה, על רחבת הריקודים או להנצחה משפחתית וכדומה. צלמים מוכשרים הינם חדי עין ובעלי אינסטינקט וניסיון ויודעים ללכוד רגעים מיוחדים ומרגשים. כאן נוצרות תמונות מיוחדות יותר אשר יוסיפו עניין רב ומשמעות לאלבום המופק. הם נעזרים במצלמות סטילס עם עדשות מיוחדות, במצלמות וידיאו על רחפנים, או מצלמות רחף. וכך ייצרו תמונות אישיות ואחרות מקיפות יותר. המטרה היא שכל אחד יוכל למצוא פרטים חינניים שלא שם אליהם במשך האירוע.

תהליך מסודר

השלב הבא הינו עריכת התמונות באולפן מצויד היטב. הסרטון מגיע באורך מקובל של שעה על מנת שלא לעייף את הצופים בו, האלבום יכול להיות כרוך או דיגיטלי או שניהם גם יחד. בתוכו ייכללו התמונות הנבחרות אשר תהיינה המייצגות והמרגשות ביותר. משימת העריכה הינה מורכבת וגוזלת זמן רב אבל התוצאות תהיינה מעולות.

שירות ברמה גבוהה

חברת WEDDING ART עוסקת בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא כולל ייעוץ פרטני, תיאום ציפיות, הקשבה והפנמה לצרכי ורצונות הלקוחות, עבודה מקצועית, מחירים נוחים וליווי ככל הנדרש. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים, בין היתר, ממתן שירות מוצלח ללקוחות רבים לאורך זמן. הם ישרתו ברצון כל לקוח חדש או חוזר.

צלם חתונות גדולות בצפון
שריינו לכם מקום
לחצו כאן ומלאו פרטיכם

אנא השאירו פרטים

ונחזור אליכם בהקדם

    קידום אתרים בצפון קידום אתרים בגוגל