התקשרו עכשיו: 050-7407632

על עצמי

צלם חתונות

שמי שגיא, בעל חברת wedding art. ציור ואמנות הם חלק בלתי נפרד ממני מאז שאני זוכר את עצמי.

אבי וסבי היו צלמים מוערכים, כך שטבעי היה שהאהבה לצילום תחלחל גם אלי.

מעבר ללימודי הצילום, למדתי גם אומנות וציור (סדנת אומן- הרמה הגבוהה ביותר) וכל אלו הגבירו אצלי

את האהבה לצילום ולצילום חתונות בפרט.

אני רואה זאת כזכות גדולה לתעד את היום המאושר בחייהם של זוג שמתחתן או לתעד אירועי חברה וכנסים,

ועושה זאת באהבה רבה

תוך גיוס כל הידע והכישרון שלי בתחום.

המשפחה גדלה? זה בהחלט דורש צלם בהתאם!

צילום ילדים ומשפחה הינו חוויה נעימה העשויה להיות גם בלתי נשכחת. למעשה, מדובר על צילום של הילדים והמשפחה ההופך גם לסוג של בילוי. יש להיערך היטב ליום צילומים ארוך כזה. הצלמים מתמחים בצילום באתרים מגוונים בשעות שונות של היום. חברת WEDDING ART עוסקת בתחום וניתן לקבל אצלה מידע רב.

לתיעוד ולמזכרת

הצילום נערך בנסיבות שונות. לקראת אירוע, לאחר התרחבות המשפחה, וסתם להנאה והנצחה. התמונות הנהדרות והמרגשות יצורפו לאלבום המשפחתי ו/או לאלבומים אישיים ניתן אף למסגר אותם, לערוך אותם, להדפיסם על לוחות עץ, בד קנבס וכדומה. צילומים אלו ניתן לעשות בחיק הטבע באתר אהוב, וכמובן, גם בחצר של הבית הפרטי. מומלץ לעשות תיאום ציפיות עם הצלם ולהציף את הבקשות והרצונות ממנו. כך לגבי אופי הצילומים, האווירה סביבם וכדומה. יש לערוך הכנות רבות ובמיוחד לתדרך את הילדים. כולם חייבים להגיע נינוחים לאחר שנחו או ישנו היטב ואכלו כראוי. זה ימנע עייפות ולאות, חוסר סבלנות וכדומה. הצורך והרצון הוא שכולם כולל הילדים יישארו ערניים וחיוניים ככל הניתן. בגלל סיבות אלו יצולמו הילדים ראשונים. יש צורך להגיע בלבוש מתאים ולהוסיף אביזרים נלווים כמו: כובעים, מטפחות צוואר, תכשיטים ואקססוריז אחרים היכולים להוסיף עניין וחן לתמונות. ההעמדות השונות יבוימו על ידי הצלמים ויותאמו לאופי המשפחה.

תהליך נחמד

הצלם מצויד במצלמות שונות עם עדשות מיוחדות המסוגלות לצילומים ממרחק וצילומי תקריב. הן תועמדנה על חצובה או תוחזקנה בידי הצלם. כמות התמונות המצולמות הן רבות על מנת שבסופו של דבר, תיבחרנה אלו המעניינות והמרגשות ביותר. ניתן לצלם גם באולפן צילומים מאובזר וכאן התוצאה תהיה, כמובן, שונה. העריכה תיעשה בסטודיו מאובזר היטב.

שירות מקיף

חברת WEDDING ART עוסקת בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. הצלם הינו בעל מוניטין וידע וברשותו תשתית מתאימה. הוא ועוזריו הינם מיומנים ויצירתיים ויודעים לבחור את זוויות הצילום הטובות והמחמיאות, את ההעמדות ואת כל הפוזיציות אשר מצליחות לייצר תמונות מרגשות. הוא ישמח להעמיד את הניסיון המצטבר שלו ללקוחות נוספים.

צילומי ילדים ומשפחות
שריינו לכם מקום
לחצו כאן ומלאו פרטיכם

אנא השאירו פרטים

ונחזור אליכם בהקדם

    קידום אתרים בצפון קידום אתרים בגוגל