התקשרו עכשיו: 050-7407632

על עצמי

צלם חתונות

שמי שגיא, בעל חברת wedding art. ציור ואמנות הם חלק בלתי נפרד ממני מאז שאני זוכר את עצמי.

אבי וסבי היו צלמים מוערכים, כך שטבעי היה שהאהבה לצילום תחלחל גם אלי.

מעבר ללימודי הצילום, למדתי גם אומנות וציור (סדנת אומן- הרמה הגבוהה ביותר) וכל אלו הגבירו אצלי

את האהבה לצילום ולצילום חתונות בפרט.

אני רואה זאת כזכות גדולה לתעד את היום המאושר בחייהם של זוג שמתחתן או לתעד אירועי חברה וכנסים,

ועושה זאת באהבה רבה

תוך גיוס כל הידע והכישרון שלי בתחום.

צלם הוא חלק הכרחי מכל אירוע וכנס – מיצאו את הצלם הנכון!

צילום אירועים מספק שירותים נאמנים ללקוחות פרטיים עסקיים, ציבוריים ואחרים. השירותים מקיפים וכוללים צילומי וידיאו וסטילס. על פי בקשה ובמידת הצורך, הוא הוא מגיע עם צוות צלמים לטובת צילומים מזוויות שונות. הוא מכין אלבומי תמונות דיגיטאליים ואחרים. חברת WEDDING ART עוסקת בתחום וניתן לקבל אצלה מידע רב.שירות לפני ובמהלך האירועים

צלם אירוע וכנסים יכול לספק שירותיו לפני האירוע. כך למשל, כשמדובר על צילומי חתונה כאשר בני הזוג בוחרים אתר צילום הקרוב לליבם, בעת ההכנות בסלון הכלות או בסוויטה במלון הנבחר וכן הלאה. צוות הצילום יהיה ערוך לצילומים לאורך כל האירוע. כך בעת קבלת הפנים, בעת הטקסים החגיגיים, בעת נאומים, הרצאות וברכות באירועים עסקיים. כאשר האורחים רוקדים על הרחבה, ועוד. צוות הכולל מספר צלמים יכול לצלם תמונות מזוויות שונות. לצלמים מקצועיים יש אינסטינקטים המסייעים להם ללכוד רגעים מעניינים ומקוריים. הם יודעים לצלם בשנייה החשובה ולהפיק תמונות מרגשות לאלבום. ברשותם מצלמות עם עדשות מיוחדות היכולות לצלם מנקודות מרוחקות או קרובות במיוחד. הם נעזרים גם במצלמות רחף המצלמות מגובה, מצלמות המותקנות על רחפנים היכולות לספק תמונה מגובה רב וכן הלאה. כיסוי עשיר של כל האירוע יאפשר לכל אחד לראות דברים אותם הוא פספס בעת האירוע עצמו, וכך להתרגש מחדש.

עריכה

עריכת התמונות והסרטונים נעשית באולפן עם מערכות ממוחשבות. הסרטון ייערך היטב ויכלול את כל הרגעים החשובים. האלבום יהיה דיגיטלי או ערוך. עבודות העריכה ארוכות ונועדו לבחירת החומר המוצלח ביותר מכל המבחר שצולם. צלם בעל חוש אומנותי מצרף גם תמונות ייחודיות בשחור לבן. הן מרגשות ומוסיפות ממד חשוב לאלבום.  

שירות מצלם בעל מוניטין

חברת WEDDING ART עוסקת בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא כולל ייעוץ, הקשבה קשב סבלני  לצרכי ורצונות הלקוחות, עבודה מקצועית, מחירים נוחים וליווי ככל הנדרש. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים, בין היתר, מהתמחות בתחום, ממתן שירות מוצלח ללקוחות רבים לאורך זמן וכדומה. הם ישרתו ברצון כל לקוח חדש או חוזר.

 

צילום אירועים
שריינו לכם מקום
לחצו כאן ומלאו פרטיכם

אנא השאירו פרטים

ונחזור אליכם בהקדם

    קידום אתרים בצפון קידום אתרים בגוגל